SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NASK szuka domu mediowego do zakupu reklam w prasie

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) zaprasza domy mediowe do składania ofert na zakup powierzchni reklamowej w prasie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

NASK planuje kampanie prasowe, w ramach których będzie promować korzystanie z e-usług publicznych dostępnych online oraz zakładania Profilu Zaufanego, informować o e-usługach publicznych dostępnych poprzez stronę gov.pl oraz realizowanych z wykorzystaniem Profilu Zaufanego, a także edukować o sposobie korzystania z e-usług publicznych dostępnych online oraz na temat bezpieczeństwa w sieci internetowej.

Wybrany dom mediowym zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w prasie na publikacji materiałów informacyjnych i edukacyjnych poświęconych obszarom kampanii: e-usługi publiczne oraz bezpieczeństwo w sieci. Zamówienia na zakup powierzchni prasowej będą realizowane w razie potrzeb NASK w tytułach przez niego wskazanych.

Państwowy Instytut Badawczy NASK (NASK) w partnerstwie z Ministerstwem Cyfryzacji (MC) realizuje projekt „Kampanie edukacyjno-informacyjne”, dofinansowany w ramach działania 3.4 POPC Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 („Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”).

Projekt obejmuje przeprowadzenie czterech ogólnopolskich kampanii mających na celu zwiększenie świadomości mieszkańców Polski w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych w następujących obszarach: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci i programowanie.

O wyborze zwycięzcy zdecydują następujące kryteria: w 76 proc. prowizja za pośrednictwo w zakupie powierzchni reklamowej w prasie (nie może być wyższa niż 25 proc.), a w 24 proc. - propozycja planu publikacji prasowych.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 19 kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: NASK szuka domu mediowego do zakupu reklam w prasie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl