671 tys. widzów debiutu nowego programu „Nastolatki rządzą... kasą” w TVN

Premierę pierwszego odcinka nowego programu „Nastolatki rządzą… kasą” oglądało 671 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
671 tys. widzów debiutu nowego programu „Nastolatki rządzą... kasą” w TVN
„Nastolatki rządzą… kasą”; fot. TVN

We wtorek, 14 marca br. o godz. 21.35 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Nastolatki rządzą… kasą”. Średnia widownia emisji wyniosła 671 tys. osób. Przełożyło się to na 6,24 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę program śledziło 1,92 mln osób w grupie 4+.

grafika

Dla porównania, pokazany rok temu - we wtorek, 1 marca ub.r. o godz. 21.30 - pierwszy odcinek siódmego sezonu „Ślubu od pierwszego wejrzenia” śledziło o 237 tys. oglądających więcej - było to 908 tys. widzów (odpowiednio 7,85 proc., 8,81 proc. i 13,17 proc. udziału).

Formuła projektu polega na tym, że nastolatkowie przejmą całkowitą kontrolę nad domowym budżetem, którym do tej pory dysponowali ich rodzice. Przez miesiąc będą decydować o tym, na co przeznaczą pieniądze. Wsparciem dla nastolatków i ich bliskich w trakcie programu będzie pedagog i nauczyciel Marcin Józefaciuk.

Za realizację formatu odpowiada MASS Koncept.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/azja-express-3-tvn-uczetnicy-kto-odpadl,7169676492888193a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu