SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom 9” ogląda 1,47 mln widzów. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,47 mln osób. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

Article

Dziewiątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 21 września) format ogląda średnio 1,47 mln osób. Przekłada się to na 9,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,55 proc. w grupie 16-59.

Program prowadzony przez Katarzynę Dowbor notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,45 mln, a trzeci - 1,51 mln.

Nadawana jesienią ub.r. siódma seria reality-show przyciągała przed ekrany o 400 tys. więcej widzów, ale jej udział w grupie komercyjnej spadł nieznacznie. Gromadziła ona średnio 1,87 mln osób przy udziale wynoszącym 12,06 proc. w 4+, 15,92 proc. w 16-49 oraz 13,92 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 9” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca gł. prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 17,15 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,56 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i „Pierwsza randka”; 10,40 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest wiceliderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce trzecie.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom 9” ogląda 1,47 mln widzów. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
macie blad w tytule :P
12 8
odpowiedź
User
Marek
program ma 1,6 mln widzów niedzielnych powtórek, wiec w sumie ma 3 mln widzów.
11 10
odpowiedź
User
rurku
Nina nadal nie zrozumiała, że program miał lepszą oglądalność w niedziele i dając go na czwartek tylko go pogrąża.
16 8
odpowiedź
User
Guest58
Program zarabia na siebie podwójnie bo i w czwartki i w niedzielę. Dobrze to przemyśleli. Lepiej w 2 pasmach zbierać ok. 1,5 mln widzów niż w jednym ok. 2,5 mln
12 9
odpowiedź
User
cataleya
Błagam, poprawcie tytuł.
Nasz Nowy Dom już się trochę znudził, ale jeszcze zipie. Z Ojcem Mateuszem, Barwami Szczęścia i Na Wspólnej nie jest mu łatwo. Za to w niedzielę wygrywa z Drzewem Marzeń, co jest naprawdę dziwne :)
8 12
odpowiedź