SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom” zyskał 210 tys. widzów. Polsat liderem w grupie 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,68 mln osób. W porównaniu do siódmej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 210 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49.

Jedenastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, poczawszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 20 września) format ogląda średnio 1,68 mln osób. Przekłada się to na 11,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 13 września, kiedy śledziło go 1,77 mln.

Nadawana jesienią ub.r. dziewiąta seria reality-show po trzech pierwszych odcinkach przyciągała przed ekrany o 210 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,47 mln osób przy udziale wynoszącym 9,93 proc. w 4+, 13,03 proc. w 16-49 oraz 11,55 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 9” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca gł. „Alarm!”, serwis sportowy i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 13,24 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,62 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i „Bake Off Junior”; 10,32 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest liderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce drugie.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” zyskał 210 tys. widzów. Polsat liderem w grupie 16-49

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Oby trwał jak najdłużej. Wśród masy niepotrzebnych programów, ten jest jak najbardziej potrzebny.
odpowiedź
User
Michał
Ustawiony i wyreżyserowany.
odpowiedź