„Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 310 tys. widzów

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie - emitowany dwa razy w tygodniu - śledzi średnio 1,37 mln osób. W porównaniu do jedenastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 310 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 310 tys. widzów
Katarzyna Dowbor w programie "Nasz nowy dom"

Trzynastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, począwszy od 4 września br. (dotychczas program oglądać można było tylko w czwartki). Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 19 września) format ogląda średnio 1,37 mln osób. Przekłada się to na 9,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,11 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ninja-warrior-polska-program-polsat-kiedy-emisja-jaka-ogladalnosc,7170839644468865a ##

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,26 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,37 mln, a w 16-59 - 1,94 mln; dane udostępnione przez Codemedia).

Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 11 września - odcinek ten śledziło 1,59 mln. Z danych telemetrycznych wynika, ze zarówno środowe jak i czwartkowe emisje „Naszego nowego domu” notują zbliżone AMRy i SHRy% (w przypadku RCH 1 min wyższe wyniki osiągają odcinki czwartkowe).

grafika

Nadawana jesienią ub.r. dziewiąta seria reality-show po trzech pierwszych odcinkach przyciągała przed ekrany o 310 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,68 mln osób przy udziale wynoszącym 11,54 proc. w 4+, 16,21 proc. w 16-49 oraz 13,86 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-zawsze-warto-polsat-przegrywa-z-konkurencja,7170839991597185a ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 13” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie różne audycje, w tym „Alarm!”, transmisje sportowe oraz seriale „Leśniczówka” i „Ojciec Mateusz”, co przekłada się na 12,85 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,39 proc.), a trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Najgorszy kucharz”; 11,61 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest wiceliderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce trzecie.

grafika

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-gabinetu-numer-5-czworka-nowy-serial,7170840038094977a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?