SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom” ogląda 1,13 mln widzów, Polsat wiceliderem w 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do piętnastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Dowbor w „Nasz nowy dom 17”; fot. InstagramKatarzyna Dowbor w „Nasz nowy dom 17”; fot. Instagram

Siedemnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 2 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 16 września) format ogląda średnio 1,13 mln osób. Przekłada się to na 8,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,76 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 16 września - odcinek tego dnia śledziło 1,28 mln.

Nadawana jesienią ub.r. piętnasta seria reality-show po trzech pierwszych tygodniach przyciągała przed ekrany mniej więcej podobną widownię. Gromadziła średnio 1,16 mln osób przy udziale wynoszącym 8,61 proc. w 4+, 9,64 proc. w 16-49 oraz 9,18 proc. w 16-59. Wówczas cykl nadawany był również w środy.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 17” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie gł. prognozę pogody, „Alarm!” oraz „Leśniczówkę”, co przekłada się na 10,68 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,40 proc.), a czwartą lokatę zajmuje TVP2 (gł. „Barwy szczęścia” i „Kabaret. Super show Dwójki”; 6,25 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” ogląda 1,13 mln widzów, Polsat wiceliderem w 16-49

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Powinny być dwa odcinki w tygodniu jak dawniej. NND ma 2 razy tyle widzów co środowy program o gotowaniu.
odpowiedź
User
Ja_2021
Katarzyna Dowbor mówiła u Mołek na kanale na YT, że dobrze iż nie ma dwóch odcinków tygodniowo gdyż ona już nie wyrabiała takich długich podróży po Polsce. Nie ma się co dziwić, kobieta po 60-tce więc mają prawo męczyć ją takie podróże.
odpowiedź
User
Natka
ze dwojeczka pisioreczka i barwy szczescia na ostatnim miejscu?! ;oo no prosze.. a zawsze byli liderem
odpowiedź