SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natalia Siwiec i Radosław Majdan będą reklamować piwo Warka

Natalia Siwiec i Radosław Majdan wystąpią razem w kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec) - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Działania z ich udziałem ruszą wiosną.

Natalia Siwiec, Radosław Majdan; fot. AKPANatalia Siwiec, Radosław Majdan; fot. AKPA

Jak dowiedział się z dwóch niezależnych źródeł portal Wirtualnemedia.pl, Grupa Żywiec zdecydowała się wybrać Natalię Siwiec i Radosława Majdana na twarze Warki po przeprowadzonych badaniach marketingowych. Modelka i były piłkarz wystąpić mają m.in. w spocie telewizyjnym. Za kreację kampanii odpowiadać będzie agencja reklamowa Just, zajmuje się stałą obsługą Warki.

Biuro prasowe Grupy Żywiec nie chciało odnieść się do tych doniesień ani poinformować o planowanych działaniach reklamowych Warki.

Dotąd w kampaniach tego piwa nie występowali celebryci, ale głównie statyści i autentyczni ludzi. W lutym br. zaczął być emitowany spot reklamowy z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje. Hasło kampanii brzmi „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię”, a towarzyszy jej konkurs, w którym wygrać można udział w jednej z imprez (więcej na ten temat).

Jesienią zeszłego roku Warka promowała się hasłem „Ekipa w komplecie”, a w spocie pokazano autentyczną historię czwórki braci, z których trzech wyjechało na Wyspy Brytyjskie do pracy, a jeden został w Polsce. Marka ogłosiła też konkurs dla grup znajomych - zwycięzcom zapewniała zorganizowanie imprezy w jednej z jej piwiarni (dowiedz się więcej).

Z kolei wiosną ub.r. Warka emitowała spot z grupą przyjaciół, którzy co chwilę wymyślali zabawne akcje: spontaniczne żarty i wypady za miasto, a w końcu otworzyli własny pub. Dodatkowo marka sponsorowała nadawany w Polsacie reality-show „Ekipa na swoim”, w którym drużyny znajomych walczyły o możliwość prowadzenia przez pięć lat piwiarni Warki w wybranym mieście (więcej na ten temat).

Jednym z jurorów w programie „Ekipa na swoim” był właśnie Radosław Majdan, który jako piłkarz grał m.in. w Pogoni Szczecin i Polonii Warszawa oraz reprezentacji Polski. Obecnie jest m.in. ambasadorem marki Pako Lorente.

>>> "Bitwa o dom" z Małgorzatą Rozenek nie jest hitem

Z kolei modelka Natalia Siwiec, którą okrzyknięto miss Euro 2012, dotąd promowała m.in. napój energetyczny eGoo (więcej  na ten temat) i kostiumy kąpielowe Gabbiano (zobacz sesję zdjęciową). Obecnie występuje w poświęconym jej życiu reality-show „Enjoy the view love Natalia”, nadawanym w kanale Viva Polska (dowiedz się więcej) oraz jest uczestniczką programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie.

W ostatnich latach niewielu celebrytów pojawiało się w reklamach marek piwnych. Od początku ub.r. Okocim jako sponsora polskiej siatkówki promuje zawodnik Zbigniew Bartman (zobacz spot), natomiast w pierwszej połowie 2012 roku twarzami kampanii Tyskiego „5. Stadion" byli dawni piłkarze Zbigniew Boniek, Luis Figo, Marco van Basten (więcej na ten temat), a w towarzyszącym reklamom miniserialu zagrali m.in. Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Arkadiusz Jakubik i Weronika Książkiewicz (zobacz więcej).

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki na reklamy Warki (bez internetu) wyniosły, według danych Kantar Media, 40,8 mln zł (zobacz dane wszystkich marek piwnych).

Dołącz do dyskusji: Natalia Siwiec i Radosław Majdan będą reklamować piwo Warka

64 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adam
Majdan do reklamy?Chyba bimbru,ja już warki nie ruszę.
odpowiedź
User
zet
Siwiec? Ani grosza na piwa tego koncernu. nie będę jej finansował. Kim ona w ogóle jest?
odpowiedź
User
Wazeliniarz
O dziś pijąc Warkę, będziemy mogli w pamięci przywołać nutę smakową kremu do wybielania d...
odpowiedź