Natalya Sultanyarova zajmie się w Httpool obsługą kampanii na TikToku

Do zespołu Httpool Polska dołącza Natalya Sultanyarova. Obejmuje stanowisko client solutions manager, podlegać będzie Adamowi Puchalskiemu. Będzie odpowiadać za obsługę kampanii na TikToku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Natalya Sultanyarova zajmie się w Httpool obsługą kampanii na TikToku
Natalya Sultanyarova

Sultanyarova zajmie się obsługą i optymalizacją kampanii oraz wsparcie w obszarze skalowania działań reklamowych na platformie TikTok.

Natalya Sultanyarova ma kilkuletnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Zaczynała jako advertising group head w Tembr Bank, a następnie zdobywała doświadczenie jako media/marketing manager w Otto Group Russia, account manager w niezależnym domu mediowym ROSST oraz digital manager w agencji interaktywnej U group.

W Polsce od czerwca 2018 r. do lutego tego roku pracowała w agencji G Partner, jako SEM/Google ads specialist.

Jest absolwentką Politechniki w Omsku (Omsk State Technical University), ze specjalizacją: Technologia Druku Poligraficznego.

Httpool jest częścią Aleph Group i globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu