SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NaTemat.pl w marcu: 300 tys. użytkowników, 5,7 mln odsłon. Teraz dział o modzie

W marcu br. NaTemat.pl odwiedziło 302 tys. użytkowników, czyli tylko 20 tys. więcej niż w II połowie lutego, a każdy z nich średnio spędził w serwisie prawie 50 minut. W najbliższym czasie na stronie pojawi się sekcja poświęcona modzie.

NaTemat.pl w marcu: 300 tys. użytkowników, 5,7 mln odsłon. Teraz dział o modzie

Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że uruchomiony 22 lutego br. serwis NaTemat.pl, należący do Tomasza Lisa i spółki NextWeb Media, do końca lutego odwiedziły 282 tys. użytkowników. Natomiast w całym marcu strona miała ich tylko 20 tys. więcej. W marcu witryna zanotowała też 5,7 mln odsłon i 375 tys. odsłon mobilnych. Przy czym osobna wersja serwisu na urządzenia przenośne została udostępniona dopiero na początku kwietnia (więcej na ten temat).

- Jesteśmy zadowoleni z tych wyników. Liczba realnych użytkowników jest wyższa niż estymowana przez nas w prognozie ruchu, a liczba odsłon nas bardzo cieszy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, redaktor naczelny NaTemat.pl. - Czas pobytu na stronie jest świetny i potwierdza nasze założenia: użytkownicy NaTemat.pl chcą czytać dłuższe niż gdzie indziej, unikalne teksty - dodaje.

>>> Megapanel z marca: YouTube i Facebook w górę, GG i Microsoft zyskują na zmianach

Odwiedzialność NaTemat.pl (Megapanel PBI/Gemius)
  użytkownicy (real users) odsłony krajowe ogółem średni czas na użytkownika [godz:min:s] zasięg wśród internautów odsłony krajowe mobile
II 2012 282 732 - - 1,47% -
III 2012 302 410 5 703 116 00:48:16 1,56% 376 828

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2012 roku

Mimo wszystko Megapanelowe statystyki NaTemat.pl są znacznie niższe niż dane udostępnione przez serwis po miesiącu działania. Według nich stronę odwiedziło w tym czasie ponad 760 tys. użytkowników, wykonując ok. 8 mln odsłon (zobacz szczegóły). Przy czym te dane pochodzą z Google Analytics i dotyczą unikalnych użytkowników, natomiast statystyki Megapanelu obejmują realnych użytkowników.

Tomasz Machała ujawnia, że redakcja NaTemat.pl pracuje nad uruchomieniem działu dotyczącego modzie. Jego twarzą będzie Marcin Różyc, znany dziennikarz specjalizujący się w tej tematyce.

- Udostępniliśmy pierwszy sponsorowany blog i pierwsze sekcje z patronami reklamowymi - mówi Machała. - Mamy duży plan rozwoju, który realizujemy - podkreśla.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: NaTemat.pl w marcu: 300 tys. użytkowników, 5,7 mln odsłon. Teraz dział o modzie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TWspokojny
głupoty i nic ważnego, grupa docelowa to chyba taka sama jak tvn czyli mało wymagający w sensie intelektualnym, lecz szukający ciekawostek. Druga sprawa to widoczne na tym portalu jest to , że jest to portal lewicowy, jeśli ktoś tak nie twierdzi po artykułach, to może stwierdzić po komentarzach. Grupa fanatyków Lisa, PO i Palikota lecz chyba w mniejszej części :) Myślę że gdyby odeszli od proPOwskich tytułów i tekstów, patrząc na spadające poparcie i zniechęcenie dla PO mieli by więcej czytelników. Dla czytelników tego portalu kontrowersyjne to mogą być teksty związane z Gazetą Polską, albo negatywnie o komunistach, ciekawe jak czytelnicy zareagowaliby na tekst o manipulacjach wyborczej który kilka z nich by pokazał :)
9 9
odpowiedź
User
nieujawniony
Wszedłem tam przed chwilą z ciekawości, i widzę, że kanału RSS jak nie było tak nie ma... Jakoś nie wyobrażam sobie aby ktoś tam zaglądał co chwile i przekopywał wszystko sprawdzając, czy pojawiła się jakaś nowa treść. Dla mnie podstawowym narzędziem w przeglądaniu stron jest czytnik kanałów, a jeśli jakiś serwis tego nie udostępnia olewam od razu taki serwis.
8 8
odpowiedź
User
baju baj
Te dane o odsłonach klikalności, to niech Lis sobie w du.pę wsadzi.
Można z powodzeniem zanstalowaść parę programow-robotow, ktore będą klikać, że aż miło, aż do zawieszenia serwerow z przeciążenia ze stronami włącznie.
Lisie takie cuda tylko w 'Erze'...
8 8
odpowiedź
User
parówkowy skrytożerca
Fajny portal o parówkach.
8 8
odpowiedź
User
j.
Jeśli wierzyć liczbom przytoczonym tutaj (nie widziałem niestety potwierdzenia na stronach zewnętrznych):
http://tnij.org/qwfe

To natemat.pl jest prawie 2x mniejszy niż wpolityce.pl. Mainstreamowy portal firmowany przez wiodącego dziennikarskiego celebrytę wypada tak blado w porównaniu z ww. konkurencją, której spektrum zainteresowań jest jednak dużo mniejsze, a ponadto jest produkcją skierowaną do określonej grupy odbiorców. Dodajmy, że szum medialny dot. portalu Lisa był tak ogromny, że nawet gdyby była to tylko strona sprzedająca produkty wędliniarskie, to i tak zajrzałoby tam mnóstwo osób.

Chyba raczej nie ma się z czego cieszyć.
8 8
odpowiedź