SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Naturalnie pyszne!” napoje roślinne w kampanii promującej markę Sante Organic

17 stycznia br. rozpoczyna się kampania promująca napoje roślinne Sante Organic. W prowadzonych szeroko działaniach akcentowane będą wyróżniki asortymentu Sante Organic, jakimi są przede wszystkim krótka lista składników, certyfikat BIO oraz doskonały smak. Działania realizują agencje GPD, Starcom i Quality PR.

Article

Kampania pod hasłem „Naturalnie pyszne” ma też zachęcać konsumentów do odkrywania różnorodnych możliwości kulinarnego wykorzystania napojów roślinnych. Akcja promocyjna prowadzona będzie wielokanałowo i obejmie stacje telewizyjne, prasę, digital, eventy oraz działania PR.

- Naszym celem jest zakomunikowanie istotnych - z punktu widzenia współczesnych konsumentów -  atutów napojów Sante Organic - mówi Edyta Lewandowska, dyrektor marketingu w firmie Sante. – Nasze produkty znakomicie wpisują się w nowe trendy – m.in. fleksitarianizm, rosnącą świadomość dotyczącą składu wybieranych produktów oraz coraz większe zainteresowanie artykułami ekologicznymi i bio. W kampanii chcemy w ciekawy, a jednocześnie klarowny sposób zaakcentować to, co wyróżnia nasze produkty – czysta etykieta, certyfikat BIO, różnorodność smaków.

Przygotowany spot telewizyjny utrzymany jest w lekkiej konwencji i pokazuje, że napoje roślinne Sante Organic to idealny produkt dla całej rodziny.

- Po napoje roślinne sięgają weganie, wegetarianie czy fleksitarianie, ale nie tylko - podkreśla Lewandowska. – W naszej kampanii podkreślamy, że to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą zadbać o zdrową i urozmaiconą codzienną dietę. Jednocześnie chcemy inspirować do różnorodnego wykorzystania naszych napojów, również jako składnika ciekawych dań.

Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD, a zakupem mediów zajmuje się Starcom. Działania PR prowadzi agencja Quality PR.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Naturalnie pyszne!” napoje roślinne w kampanii promującej markę Sante Organic

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klientka
Niestety reklama nie wypada swobodnie i naturalnie. Chłopiec nawet nie próbuje połykać napoju, a wąsy ma jakby spieniony plyn pił. Wygląda to sztucznie i nienaturalnie. A szkoda, bo wystarczyłyby drobne zmiany...
odpowiedź
User
Klient
Niestety reklama wręcz pastiszowa, ale to nie jest najgorsze, najgorsze jest wykonanie piosenki przewodniej, wykonawczyni ewidentnie brakło skali głosu, końcowe "pienia" na słowach "certyfikat BIO" mrożą krew w żyłach. Szkoda, bo bardzo lubię produkty tej firmy, a ktoś kompletnie schrzanił im kampanię reklamową.
odpowiedź
User
Rekin
Reklamy nie widziałem, ale te mleka są kozackie
odpowiedź