SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

nc+ reklamuje internet z Unlimited TV jako kozoodporny (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowej oferty internetowej nc+ z usługą Unlimited TV. W reklamach razem z Rafałem Cieszyńskim i Krzysztofem Stalmaszykiem występuje koza. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami reklamowymi 2012 Agency, Dobro,  Platige Image i Havas Media.

Article

Kampania podkreśla główną zaletę usługi nc+ Internet: możliwość oglądania telewizji przez aplikację nc+ GO i na stronie ncplusgo.pl bez zużywania transferu danych. Spot, z udziałem Rafała Cieszyńskiego i Krzysztofa Stalmaszyka, którzy w reklamach nc+ występują od wiosny br., pokazuje straty spowodowane w hotelu przez żarłoczną kozę, która jednka nie dała rady zjeść limitu internetowego w nc+.

W drugiej odsłonie kampanii będzie promowany pakiet nc+ Telefon, wprowadzony razem z nc+ Internet.

Akcja reklamowa zaczęła się 5 września, jest realizowana w telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży oraz poprzez komunikację wewnętrzną do abonentów nc+.

Strategię i kreację kampanii wspólnie z zespołem marketingu i kreacji nc+ przygotowała agencja reklamowa 2012 Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot nakręcił Jan Holoubek, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, scenografię przygotowała Zofia Mazurczak, a kostiumy - Monika Ugrewicz. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją - Platige Image.

  • Więcej informacji:
  • Nc+
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: nc+ reklamuje internet z Unlimited TV jako kozoodporny (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ssss
nc+ -tv dla nadętych bufonów, snobów i gorszego sortu.
odpowiedź
User
Xyz
Glupszej reklamy nigdy nie widziałem. No może poza programem wyborczym PiS.
odpowiedź
User
kubuś
ale zło... żarty, to trzeba umieć
odpowiedź
User
Świr niejaki
Ja tu widzę alegorię biblijną do kozła ofiarnego, tyle, że tu wpieprza wszystko, co mu się rzuca w oczy bez jakiejkolwiek analizy przydatności czy szkodliwości tego co pochłania swoim umysłem.
Bloki reklamowe przesiąknięte są symboliką demoniczną i eschatologiczną.
Proszę się przyjrzeć uważnie. Z idiotów robią jeszcze większych idiotów.
odpowiedź