SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neo-angin: Dla każdego coś dobrego. Na zdrowie (wideo)

Trwa kampania reklamująca nowe wersje smakowe preparatu neo-angin (Klosterfrau Healthcare Group). Akcję - obejmującą wybrane kraje Europy Środkowo-Wschodniej - przygotowały firmy Walk Creative i Star Media.

Kampania nowych wersji smakowych neo-anginu - wiśniowej i szałwiowej - przebiega pod hasłem „Dla każdego coś dobrego. Na zdrowie”. W akcji wykorzystywana jest reklama będąca wersją poprzedniego spotu preparatu rozbudowaną o odpowiednie informacje.


Kampania - zaplanowana na listopad i grudzień - jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz punktach sprzedaży (m.in. standy, ekspozytory i ulotki z quizem), obejmując nie tylko Polskę, lecz również inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej: Ukrainę, Rumunię, Chorwację oraz Serbię. Kreację i jej lokalne adaptacje na potrzeby akcji przygotowała agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy Star Media.

Dołącz do dyskusji: Neo-angin: Dla każdego coś dobrego. Na zdrowie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl