Nespresso wybiera w przetargu AF.agency

Producent kawy Nespresso rozstrzygnął przetarg na działania e-commerce dla marki, w którym zwyciężyła agencja digitalowa AF.agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nespresso wybiera w przetargu AF.agency

AF.agency zajmie się m.in. prezentacją towarów marki w sieci i całościową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy Nespresso. Pierwszy etap prac obejmie strony sklepów RTV Euro AGD i OleOle! Agencja odpowiedzialna będzie też za przeprowadzenie audytu oraz optymalizację konwersji brandu.

Po stronie agencji za projekt odpowiada jest Maciej Raczak, account director.

Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej