Nest Bank ma nową identyfikację wizualną

Od 6 kwietnia klienci Nest Banku mogą korzystać z nowej strony internetowej oraz odświeżonej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zmieniło się nie tylko logo banku, ale także kolorystyka i wygląd kanałów komunikacji z klientem. Wkrótce bank udostępni możliwość założenia konta osobistego i firmowego w aplikacji mobilnej za pomocą selfie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nest Bank ma nową identyfikację wizualną

Nest Bank zapowiedział swój rebranding już w grudniu 2021 roku. W pierwszej kolejności bank zaprezentował nową stronę internetową, karty płatnicze oraz odświeżoną bankowość internetową i mobilną.

Nest Bank po rebrandingu

Nest Bank w ramach rebrandingu zaprezentował nową stronę internetową i wizerunki kart płatniczych. Karty biznesowe są grafitowe, natomiast karty dla klientów indywidualnych fioletowe i błękitne (karty walutowe). Wszystkie karty są dwustronnie pionowe, a ich wizerunki mają bardzo zbliżony design, którego głównym elementem jest charakterystyczny wykrzyknik.

grafika
grafika

– W centrum naszej marki jest przedsiębiorca oraz jego oczekiwania i potrzeby. Adresujemy do niego swoją ofertę i to z myślą o firmach stworzyliśmy nową identyfikację wizualną. Zależało nam żeby wszystkie nasze materiały były takie jak polski przedsiębiorca – nowoczesne, dynamiczne, odważne i pełne energii. Wyrazem tej idei jest hasło Siła Przedsiębiorców – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Banku

Za przygotowanie identyfikacji wizualnej, tone of voice oraz większość nośników korporacyjnych, jak i komunikacji marketingowej  Nest Banku odpowiedzialne było warszawskie biuro agencji Dragon Rouge.

Nest Bank zapowiada, że najwcześniej w drugiej połowie 2022 roku zmieni także wygląd swoich placówek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami