"Nestea przyciąga radość" - rusza nowa platforma marki

Agencja Publicis Worldwide Poland przygotowała pierwszą kampanię wizerunkową dla marki Nestea. Kampania ma zasięg międzynarodowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Nestea przyciąga radość" - rusza nowa platforma marki

Oprócz Polski, będą to Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria. Kampania została zrealizowana w oparciu o opracowaną przez Publicis Worldwide Poland nową platformę komunikacji, która jest kontynuacją strategii marki „Wypełnij każdy dzień radością”.

- Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy przy tym projekcie, było odświeżenie i odmłodzenie wizerunku dobrze znanej marki. Nasza ciekawość, przejawiająca się w chęci dogłębnego zbadania i zrozumienia potrzeb klienta, aktualnych realiów rynkowych oraz poszukiwania nieoczywistych rozwiązań, doprowadziła nas do stworzenia platformy komunikacyjnej łączącej markę z pozytywną energią radości. Nestea smakuje najlepiej, gdy pijemy ją z kimś nam bliskim. Nestea to orzeźwienie i przyjaciele. Sięgajmy po nią i przyciągajmy tę radość do siebie – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, integrated communication director w agencji Publicis Worldwide Poland.

W działaniach na rzecz marki Nestea agencja odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów kreatywnych. W przypadku Polski kampania jest realizowana w internecie. W pozostałych krajach będzie miała swoją odsłonę także w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Publicis Worldwide Poland przygotował wersje spotów przeznaczone do emisji w serwisie YouTube. Agencja stworzyła także formaty wideo do social mediów.

 

Przy produkcji spotów pracowało studio MOON Films,i studio Xantus. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zabłockiemu. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która wraz z Publicis Worldwide należy do struktur Publicis Groupe w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"