Nowa umowa Netfliksa z księciem Harrym i Meghan Markle

Netflix podpisał nową umowę z Archewell Productions księcia Harry'ego i Meghan Markle. Jak informuje c21media.net, nie jest to porozumienie na wyłączność, takie jak zawarte w 2020 roku, tylko dotyczące pierwokupu seriali i filmów. W podobny sposób przedłużono kontrakt Baracka Obamy i jego żony Michelle.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Nowa umowa Netfliksa z księciem Harrym i Meghan Markle
Książe Harry i Meghan Markle dalej na Netfliksie

Pierwsza umowa opiewała na 100 milionów dolarów. Dzięki niej powstał m.in. serial „Harry i Meghan”, który opowiadał o opuszczeniu przez Sussexów brytyjskiej rodziny królewskiej. Produkcja cieszyła się dużą popularnością na platformie. Była piątą najpopularniejszą pozycją dokumentalną w historii Netfliksa. Wyprodukowano też formaty „With Love, Meghan”, „Heart of Invictus” czy „Polo”.

Co przyniesie nowa umowa?

Informacja o podpisaniu nowej umowy zbiegła się z nadchodzącą premierą drugiego sezonu formatu „With Love, Meghan”. Meghan Markle udziela w nim porad na temat gotowania, ogrodnictwa i przyjmowania gości. Produkcja ukaże się na platformie mimo krytyki części widzów, którzy zarzucają jej brak naturalności i spontaniczności.

Archewell i Netflix przygotowują też film romantyczny „Spotkajmy się nad jeziorem”, oparty na powieści Carley Fortune o tym samym tytule oraz film dokumentalny „Masaka Kids, A Rhythm Within”, opowiadający o małym sierocińcu w regionie Masaka w Ugandzie.

– Mój mąż i ja czujemy się zaszczyceni dalszą współpracą z partnerami. Wraz z zespołem Archewell Productions będziemy dalej tworzyć jakościowe treści o różnorodnym charakterze i w różnych częściach świata, które są odzwierciedleniem naszej wizji – powiedziała Markle. Nowa umowa obejmuje też współpracę z marką As Ever Meghan Markle. Sygnowane są nim takie produkty jak wina, ciastka, dżemy, miody czy herbaty.

–  Harry i Meghan to wpływowe osoby, których historia przemawia do widzów na całym świecie. Reakcja na ich twórczość mówi sama za siebie – Harry i Meghan dali widzom unikatowe spojrzenie na ich życie i szybko stali się bohaterami jednego z naszych najchętniej oglądanych seriali dokumentalnych – stwierdziła  Bela Bajaria, dyrektor ds. treści w Netfliksie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe