Znikome zainteresowanie subskrybentów Netfliksa gamingową ofertą serwisu

W zeszłym roku Netflix wszedł na rynek z własnymi grami mobilnymi i stale rozszerza ofertę w tym zakresie. Jak na razie nie cieszy się ona jednak dużym zainteresowaniem subskrybentów platformy.

km
km
Udostępnij artykuł:
Znikome zainteresowanie subskrybentów Netfliksa gamingową ofertą serwisu

Z danych firmy Apptopia wynika, że gry Netfliksa zostały pobrane w sumie 23,3 mln razy, a średnio dziennie gra w nie 1,7 mln użytkowników.

Powyższe oznacza, że grami oferowanymi przez streamingową platformę zainteresowanych jest mniej niż 1 proc. całkowitej liczby subskrybentów (ok. 221 mln).

Pomimo tego Netflix konsekwentnie rozwija swoją ofertę w zakresie mobilnych gier. Obecnie obejmuje ona 24 tytuły, a do końca tego roku serwis planuje zwiększyć tą liczbę do 50. Celem jest angażowanie obecnych, a jednocześnie przyciąganie nowych subskrybentów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-iphone-apple-ios-jak-zaplacic-jak-dziala-api-ios,7169797601429633a ##

Wszystkie oferowane przez Netfliksa gry - bez reklam, dodatkowych opłat czy zakupów w aplikacji - są dostępne dla użytkowników urządzeń z Androidem i iOS, którzy mają wykupioną subskrypcję w serwisie. Tytuły można pobrać zarówno z mobilnej aplikacji Netfliksa, jak i ze sklepów Google Play i App Store.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day