SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix wprowadza rozliczenie w złotych, serwis będzie promowała agencja K2

Agencja K2 będzie obsługiwać komunikację Netflixa w Polsce - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Amerykański serwis streamingowy szykuje się do większej aktywności marketingowej w Polsce i wprowadza rozliczenia w złotych.

Article

Do tej pory klienci płacący za miesięczną subskrypcję do usług Netfliksa uiszczali opłatę liczoną w euro. Od sierpnia br. ulegnie to zmianie i kwoty będą naliczane w złotych. Ta zmiana jest o tyle ważna, że opłata za serwis od tej pory będzie stała, wcześniej była uzależniona od aktualnego kursu euro do złotego.

Polski cennik Netfliksa jest znany od czerwca br. Za pakiet Basic trzeba zapłacić 34 zł, pakiet Standard kosztuje 43 zł, a Premium - 52 zł miesięcznie. To ceny przybliżone do tych, które do tej pory były wyrażane w euro, czyli odpowiednio 7,99, 9,99 i 11,99 euro.

Netflix nie wprowadza specjalnej oferty cenowej dla polskich użytkowników. Nie zapowiada też dodania innych form płatności niż dotychczasowe - wciąż za dostęp do serwisu można płacić albo karta kredytową, albo za pomocą konta PayPal.

Jak twierdzi Netflix, decyzja o pobieraniu opłat subskrypcyjnych w złotych jest działaniem będącym częścią strategii dostosowywania oferty serwisu do polskich realiów. Jak nieoficjalnie dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl, Netflix zamierza też być bardziej aktywny w kwestii komunikacji z polskimi użytkownikami i w tym celu wejdzie we współpracę z agencją K2.

Klaudia Rakowska-Zając, PR managerka Grupy K2, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl stwierdziła, że firma nie komentuje tej informacji.

Serwis Netflix, który na początku br. udostępnił swoją ofertę w naszym kraju, w styczniu br. odwiedziło na komputerach 337,7 tys. realnych polskich użytkowników, w lutym na stronie było ich już ponad cztery razy mniej, a w marcu - ponad dwa razy mniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netflix wprowadza rozliczenie w złotych, serwis będzie promowała agencja K2

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RIP
Polski Netflix to trup. Przez pierwsze trzy miesiące dodali kilkadziesiąt filmów. W ciągu ostatnich trzech miesięcy - kilka.
18 18
odpowiedź
User
a1a
Polski Netfix przeliczył się na Polskim rynku i doskonale , to wiedzą, nie maja praktycznie premier i ogólnie nic ciekawego nie proponują dla widza.
19 16
odpowiedź
User
ja
kupiłem żałuję
15 17
odpowiedź
User
AUDIOsoul
Miałem na miesiąc i zrezygnowałem. Śmieszne jest to, że będąc w czasie "darmowego miesiąca" odwiedziłem Portugalię i tam mogłem oglądać Top Gear albo Family Guy, a będąc w Polsce nie miałem do tego dostępu.
15 15
odpowiedź
User
za drogo
ceny z kosmosu, nie uda się
10 16
odpowiedź