Netflix najbardziej angażuje na polskim TikToku. Allegro liderem oglądalności

Netflix trafił na pierwsze miejsce rankingu zaangażowania na TikToku w lipcu, a Lidl Polska odnotował największą liczbę odtworzeń – wynika z najnowszego raportu firmy Sotrender.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Netflix najbardziej angażuje na polskim TikToku. Allegro liderem oglądalności
mat.pras.

Netflix Polska zanotował w lipcu ogromny wzrost zaangażowania (o 2,36 mln) i z łącznym wynikiem 6,53 mln uplasował się na pozycji lidera zostawiając konkurentów daleko w tyle. W czołówce znalazły się także "Super Express" oraz @dresscode.crew, które z kolei angażowały społeczność w 100 proc. organicznie.

Zaangażowanie znacznie wzrosło też na profilu Energylandii – aż o 0,83 mln interakcji.

mat.pras.
mat.pras. © Licencjodawca

Lidl ponownie z największą liczbą odtworzeń

Pod względem liczby odtworzeń ponownie królował Lidl Polska. Profil zanotował aż 162 mln wyświetleń (+37 mln). Drugi wynik należący do @tylko_hity, był o prawie 70 mln niższy.

Warto odnotować też potężny wzrost @onlybio.life (+28 mln) i Świata Gwiazd (+19 mln), który pokazuje, że lifestyle i popkultura wciąż świetnie się klikają na TikToku.

mat.pras.
mat.pras. © Licencjodawca

"Super Express" niedościgniony pod względem aktywności

Bezapelacyjnym liderem aktywności pozostaje "Super Express" z 551 postami. Tuż za nim TTV (328 publikacji) i Świat Gwiazd (326). Wszystkie te marki, a także znajdujący się na 4. pozycji @goniec.pl, znacząco zwiększyły liczbę publikacji.

Co ważne, wysoka aktywność często przekłada się na widoczność, ale nie zawsze na zaangażowanie – Netflix, mimo zaledwie 71 postów, zdobył pozycję lidera pod względem liczby interakcji.

mat.pras.
mat.pras. © Licencjodawca

Wideo Allegro oglądano najchętniej

Najlepszy post pod względem liczby wyświetleń należał w tym miesiącu do Allegro – wideo zanotowało ich ponad 20 mln.

Wyróżnił się także Lidl Polska, którego treści ostatnio coraz bardziej przyciągają uwagę społeczności TikToka. Marka zajęła aż 2 miejsca w TOP6 postów.

Aż 5 z 6 treści z czołówki było publikacjami sponsorowanymi.

mat.pras.
mat.pras. © Licencjodawca

Film Netflixa z rekordowym zaangażowaniem

Pierwsza szóstka najlepszych postów pod względem Activity Index została całkowicie zdominowana przez Netflix Polska – do platformy należało aż 5 z nich. Cztery promowały ostatni sezon serialu "Squid Game", a jeden zapowiadał premierę trzeciego sezonu kolejnego hitu platformy, czyli "Alice in Borderland".

Żaden z postów nie był sponsorowany, a najlepszy z nich i tak zanotował ponad trzy razy wyższy Activity Index niż dotychczasowy rekord (należący do postu sponsorowanego).

mat.pras.
mat.pras. © Licencjodawca

Netflix największym profilem

Absolutna dominacja Netflixa pod względem zaangażowania przełożyła się na jeszcze jeden sukces. Profil przyciągnął 200 tys. nowych obserwujących i awansował na 1. pozycję w rankingu największych kont.

Spore wzrosty w tym miesiącu zanotowały także profile Red Bulla oraz Energylandii.

mat.pras.
mat.pras. © Licencjodawca

Zestawienie Sotrendera nie uwzględnia wszystkich polskich marek obecnych na TikToku - firma analizuje tylko te profile, które znajdują się w jej bazie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]