MediaCom przejmuje od Value Media obsługę internetowego budżetu reklamowego Netii

Dom mediowy MediaCom Warszawa (należący do sieci GroupM wchodzącej w skład WPP) wygrał przetargu dotyczący obsługi budżetu reklamowego Netii w internecie. Poprzednio przez sześć lat zajmował się tym Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
MediaCom przejmuje od Value Media obsługę internetowego budżetu reklamowego Netii

W ramach zlecenia MediaCom Warszawa od lipca br. będzie odpowiadał za obsługę internetowych kampanii reklamowych Netii w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów. Ponado będzie zajmować się działaniami w tym zakresie w social media, a jego jednostka MediaCom Response będzie realizowała dla Netii działania z zakresu performance marketingu, zaawansowanej analityki oraz wdrażania efektywnych rozwiązań technologicznych i rozwiązań opartych na analizie danych.

W przetargu dotyczącym tego zlecenia MediaCom Warszawa wygrał z Vizeum i Value Media. Ta ostatnia firma broniła budżetu Netii, zajmowała się jego obsługą przez ostatnie sześć lat.

W połowie marca br. Netia wprowadziła nową ofertę dla klientów indywidualną opartą na niezmiennej cenie pakietów z internetem stacjonarnym i telewizją. Wspiera to kampania reklamowa, której bohaterami są politycy kojarzący się z posłami Parlamentu Europejskiego.

W grudniu ub.r. Cyfrowy Polsat za 639 mln zł kupił 31,8 proc. akcji Netii (też notowanej na warszawskiej giełdzie), a po uzyskaniu zgody UOKiK-u chce skupić od mniejszych akcjonariuszy kolejny pakiet ok. 34 proc. akcji, z których część ma objąć bezpośrednio spółka Zygmunta Solorza. W lutym UOKiK przedłużył badanie tej transakcji o cztery miesiące.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK