NetSprint.pl wprowadza reklamy intekstowe w Interii

Firma NetSprint.pl udostępniła należącej do Interii sieci reklamowej AdSearch oprogramowanie do emisji reklam intekstowych. W portalu będą też mogli reklamować się klienci Adkontekst.pl, sieci NetSprint.pl.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z AdSearch, siecią reklamową portalu Interia.pl, należąca do firmy NetSprint.pl sieć Adkontekst.pl dostarczyła oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych, które są prezentowane jako podkreślenia słów w treści artykułów. Dzięki temu w ofercie Adsearch znajdą się tekstowe i tekstowo-graficzne formaty reklamowe, których przekaz będzie można dobierać do otaczającego je materiału redakcyjnego. Ponadto rozwiązanie umożliwia szybki import kampanii pay per click bezpośrednio z Google Adwords

W efekcie tego wdrożenia reklamy intekstowe będą emitowane na wszystkich stronach tematycznych z artykułami w portalu Interia.pl. Jednocześnie reklamodawcy sieci Adkontekst zyskują możliwość zamieszczania w tych witrynach swoich przekazów, co oznacza zwiększenie ich zasięgu.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day