Netsprint zmienia strategię i identyfikację

Zajmująca się monitoringiem i marketingiem internetowym firma Netsprint wprowadziła nową strategię działania, wyrażoną w haśle „technology driven marketing”. Jednocześnie zmieniła i ujednoliciła wizerunek wszystkich swoich marek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Netsprint zmienia strategię i identyfikację

Netsprint zamierza dostarczać opartych na technologii zaawansowanych narzędzi reklamodawcom, którzy w internecie mają do wyboru coraz więcej opcji, m.in. real-time bidding, audience targeting, adaptive marketing czy pogłębioną personalizację. Aktywność firmy podzielona została na cztery obszary, odpowiadające naturalnemu cyklowi potrzeb marketerów: Bring - pozyskiwanie użytkowników i klientów, Convert - maksymalizacja konwersji, Monetize - zwiększanie przychodów, oraz Report - monitoring wizerunku marki.

Nestprint odświeżył też i ujednolicił wizerunek wszystkich marek ze swojej oferty. Dwie spośród nich: Information Access Platform i nsContext, zyskały nowe nazwy: Netsprint Search i Netsprint Adserver. Wszystkie mają logotypy spójne pod względem formy i kolorów, co ma podkreślać ich przynależność do jednej firmy i wesprzeć efekty synergii. W odpowiedni sposób zostały też zmodyfikowane strony internetowe Netsprintu i każdej z jego marek.

grafika

Nowe hasło firmy brzmi: „technology driven marketing”. - Ma to podkreślić zmianę profilu całej grupy: w ciągu 11 lat istnienia z firmy kojarzonej głównie z wyszukiwarką staliśmy się dostawcą kompleksowych, bazujących na naszej własnej technologii, rozwiązań  wspierających marketerów. Bardzo chcemy, aby klienci widzieli w nas firmę łączącą kompetencje techniczne i biznesowe - mówi Artur Banach, CEO Netsprint.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"