SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netto klientem Walk PR

Sieć handlowa Netto wybrała do obsługi public relations agencję Walk PR.

Zakres obowiązków agencji obejmuje działania brand PR, komunikację korporacyjną, a także z zakresu employer branding i CSR. Ponadto Walk PR zajmie się doradztwem strategicznym oraz kontaktami z mediami.

Obsługą działań zajmie się zespół Karoliny Remiszewskiej, która w listopadzie br. dołączyła do Walk PR na stanowisko PR account managera.

Agencja pozyskała nowego klienta w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Poprzednio obsługą PR Netto zajmowała się agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.

Sieć Netto ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Netto klientem Walk PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl