Netto z nowym programem lojalnościowym dla miłośników gotowania

Pod hasłem „Mistrzowska akcja w Netto” 7 września w sklepach dyskontu rusza kolejna akcja lojalnościowa. W zamian za zakupy w Netto klienci otrzymają rabat na garnki i patelnie marki MasterChef.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netto z nowym programem lojalnościowym dla miłośników gotowania

W ramach nowego programu lojalnościowego, od 7 września do 24 grudnia 2020 r., klienci Netto otrzymają nawet do 67 proc. rabatu na wybrany asortyment z kuchennej kolekcji MasterChef.

Zasady akcji są proste – każde wydane 25 zł upoważnia do odebrania jednej naklejki. Aby uzyskać zniżkę na wybrany produkt, należy zebrać 10 naklejek.

- Naszym celem jest budowanie trwałych relacji z klientami w oparciu o ich aspiracje i wartości – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Nowy program lojalnościowy wspierać będzie kampania reklamowa „Mistrzowska akcja w Netto”. To kontynuacja historii bohaterów, którzy występowali w poprzednich odsłonach programu, w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie.

Tym razem, wspólnie z zaproszonym do projektu kucharzem Mateuszem „Surferem” Zielonką, zwycięzcą szóstej edycji programu MasterChef, wystąpią w spotach reklamowych, a także w serii filmów poradnikowych. Zaprezentują w nich proste porady kulinarne, a także pokażą, jak w łatwy i szybki sposób przygotować smaczne dania z wykorzystaniem patelni i garnków marki MasterChef.

Akcja promocyjna będzie wspierana przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i w serwisach VOD.

Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Brand New Heaven.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii