newonce wydał kolejny numer magazynu. Większa dystrybucja

Grupa newonce kontynuuje projekt drukowanego czasopisma. Drugie wydanie pisma skupia się na postaciach i tematach związanych z Trójmiastem i Półwyspem Helskim. Dystrybuowane jest nie tylko w Warszawie, ale też w innych dużych miastach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
newonce wydał kolejny numer magazynu. Większa dystrybucja
Fot. materiały prasowe

– Nie samą Warszawą człowiek żyje, a poza stolicą dzieje się mnóstwo ważnych i ciekawych rzeczy. W tym numerze próbowaliśmy uchwycić klimat Trójmiasta i okolic, krainy od zawsze osobnej i niejednoznacznej, a przez to fascynującej – mówi Mih Michalski, CEO newonce i wydawca gazety.

Twarzą wydania jest raper Szczyl, pojawia się na dwóch wersjach okładki. Poza nim bohaterami numeru są m.in. aktorka Mila Jankowska, producenci 2K88, Odys i Expo 2000, raper Sokół czy Maciej Cieślak – lider zespołu Ścianka. W drugim numerze gazety newonce można znaleźć też m.in. reportaż o mieszkańcach Półwyspu Helskiego, historię FTS Gdynia czy przewodnik po trójmiejskich „niecool miejscach”, a także ogłoszenia matrymonialne. 

Magazyn “newonce” jest bezpłatny. Drugi numer dystrybuowany jest w kilkudziesięciu miejscach na terenie Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Łodzi, Krakowa i Wrocławia. 

Nakład bieżącego wydania to 10 tys. egz., czyli dwa razy więcej od nakładu pierwszego numeru, który ukazał się w kwietniu br. 

Trzeci numer pisma “newonce” planowany jest na październik, a czwarty na grudzień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu