SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Newsweek” i „Viva!” dwa razy więcej z reklam, mniej „Polityka” i „Tele Tydzień”

W sierpniu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 5,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wynoszące ok. 100 proc. osiągnęły „Newsweek Polska” i „Viva!”, za to spore straty zanotowały „Polityka” i „Tele Tydzień”.

<!-- 0.5092s -->

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe „Vivy!” (Edipresse Polska) był w sierpniu wyższe o 95 proc. niż rok wcześniej, a „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - o 116,5 proc. wyższe. „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) zarobił z reklam więcej o 40,6 proc., „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) - o 38,8 proc., a „Tele Program” (dodatek weekendowy do wielu gazet regionalnych) - o 44,3 proc. Natomiast wpływy reklamowe liderującego pod tym względem „Wprost” (AWR Wprost) wzrosły o 27 proc.

>>> „Fakt” i „Rzeczpospolita” więcej z reklam „GW”, „SE” i „DGP” mniej (TOP10)

Z drugiej strony „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) cennikowo zarobił z reklam o 22,2 proc. mniej niż przed rokiem, „Claudia” (G+J Polska) - o 21,9 proc. mniej, a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - o 18,3 proc. Z kolei przychody reklamowe „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) spadły o 3,2 proc.

>>> „Gala”, „Party” i „Show” ze wzrostami czytelnictwa, topowe tygodniki tracą

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
Wirtualnemedia.pl VIII.2012 VIII.2011
Wprost 7 915 450 zł 6 233 000 zł
Viva! 6 561 397 zł 3 364 443 zł
Tele Tydzień 5 707 425 zł 7 334 956 zł
Twój Styl 5 692 116 zł 4 049 340 zł
Newsweek Polska 4 581 536 zł 2 116 300 zł
Tele Program 3 832 662 zł 2 655 637 zł
Świat Kobiety 3 416 672 zł 3 528 750 zł
Claudia 3 283 430 zł 4 204 927 zł
Przyjaciółka 3 236 654 zł 2 330 879 zł
Polityka 3 093 700 zł 3 784 700 zł
monitorowane tytuły razem 148 345 520 zł 141 103 311 zł
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Newsweek” i „Viva!” dwa razy więcej z reklam, mniej „Polityka” i „Tele Tydzień”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
analityk
To tylko spadki cennikowe – realne są dużo większe.
8 8
odpowiedź