Newsweek liderem

Według najnowszych wyników badań czytelnictwa PBC PRO ...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z najnowszej fali badań czytelnictwa prasy wśród kadry menedżerskiej - PRO wynika, iż Newsweek Polska jest liderem pod względem czytelnictwa wśród tygodników opinii (PBC PRO, fala wrzesień 2002).

40,3% przedstawicieli kadry menedżerskiej w Polsce czyta Newsweek Polska. Ponadto 60,4% z nich to mężczyźni. 57,3% ma wykształcenie wyższe, 9,5% podyplomowe doktorskie. 65% mieszka w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

34% menedżerów czytających Newsweek pracuje w branży produkcyjnej, 15,6% działa w handlu hurtowym lub detalicznym, 13,3% w branży usługowej.

41,3% czytelników odpowiada w swoich firmach za produkcję, sprzedaż lub finanse. 39,5% to właściciele, prezesi, wiceprezesi lub dyrektorzy, a 46,1% to kierownicy działów.

Newsweek pozostaje na pierwszym miejscu jeśli chodzi o sprzedaż egzemplarzową. W I półroczu b.r. średnia sprzedaż tytułu wyniosła 250.654 egzemplarzy (ZKDP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"