Next dla Hasbro Poland promuje w internecie Littlest Pet Shop

Agencja Next rozpoczyna obsługę marki Littlest Pet Shop z portfolio Hasbro Poland w mediach interaktywnych. Zlecenie, zdobyte przez agencję w przetargu, jest zaplanowane na rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Next zajmuje się dla Littlest Pet Shop planowaniem i realizacją aktywności reklamowych w serwsie NK.pl (m.in. stworzeniem grupy tego brandu i administrowaniem nią) oraz tworzeniem kreacji, konkursów i aplikacji, a także monitoringiem aktywności konkurencji w mediach społecznościowych. Wszystkie działania są skierowane do grupy docelowej marki: dziewczynek w wieku 4-9 lat.

Pierwszym projektem zrealizowanym przez Next jest uruchomiona pod koniec września br. aplikacja konkursowa Littlest Pet Shop, w której fanki opiekują się wylosowanymi zwierzakami. By zdrowo się one rozwijały, dziewczynki muszą podejmować różne aktywności m.in. karmić je, bawić się z nimi itp. Celem gry jest zebranie kolekcji ośmiu takich zwierzątek, dzięki czemu otrzymuje się możliwość wygrania zestawów Littlest  Pet Shop.

grafika

Next zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym brało też udział kilka innych agencji interaktywnych. Ich nazw, podobnie jak wielkości budżetu przeznaczonego na te działania, nie zostały ujawnione.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe