SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NFZ szykuje kampanię o dbaniu o zdrowie po przejściu COVID-19, szuka agencji

Narodowy Fundusz Zdrowia szuka w przetargu agencji, która zajmie się społeczną kampanią dotyczącą powrotu do zdrowia po przebyciu Covid-19 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

PAP / Paweł Supernak Article

Wybrana w przetargu agencja zajmie się dla Narodowego Funduszu Zdrowia m.in. produkcją 8 filmów edukacyjnych w wybranych obszarach tematycznych (do dystrybucji na kanały YouTube, Akademia NFZ) wraz z udziałem ekspertów (lekarz, fizjoterapeuta, trener, dietetyk), produkcją filmu otwierającego cały program „8 tygodni do zdrowia po Covid-19” oraz produkcją banerów internetowych do zamieszczenia na kanałach social media.

NFZ liczy, że materiały, dzięki temu, że tworzone będą we współpracy z wybranymi specjalistami, zagwarantują holistyczne podejście do opieki pocovidowej. Materiały udostępnione zostaną bezpłatnie na kanale YouTube Akademii NFZ, na stronie internetowej Akademii NFZ oraz na profilu Akademii NFZ na Facebooku, strona NFZ, w mediach społecznościowych NFZ (internet), aplikacji mojeIKP oraz w ramach innej współpracy płatnej w telewizji oraz w telewizji internetowej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Każdy film edukacyjno-informacyjny zawierać będzie merytoryczny wstęp do następującego po nim filmu treningowego. Filmy przedtreningowe trwać będą ok. 4-5 min, a przygotowane zostaną we współpracy z wytypowanymi ekspertami (lekarzem,
fizjoterapeutą, dietetykiem, trenerem lub innym specjalistą w zależności od potrzeb). Mają zawierać solidną, przedstawioną w przystępny sposób dawkę wiedzy, dzięki której uczestnicy programu zwiększą swoją świadomość w obszarach związanych z tematyką filmów.

Kampania będzie skierowana do ogółu społeczeństwa w szczególności do osób, które przeszły zakażenie wirusem Covid-19. Z programu skorzystać będą mogły także osoby zdrowe, które będą chciały popracować nad poprawą ogólnej wydolności organizmu i zadbać o dobrą formę.  Cykl zostanie rozszerzony także o treści skierowane do dzieci - w kontekście zdrowego odżywania wspomagającego odporność.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 2 lutego.

Dołącz do dyskusji: NFZ szykuje kampanię o dbaniu o zdrowie po przejściu COVID-19, szuka agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl