SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nie odkładaj macierzyństwa na potem” w kampanii Fundacji Mamy i Taty (wideo)

Fundacja Mamy i Taty zaczęła kampanię pod hasłem „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” przestrzegającą przed opóźnianiem przez młode kobiety decyzji o posiadaniu pierwszego dziecka. Akcję przygotowały firmy Telescope i Mojo Film.

Article

Kampania pokazuje, że obecnie wiele kobiet w młodym wieku stara się w pełni realizować wymagania współczesnego społeczeństwa, np. skupia na karierze zawodowej, i odkłada decyzję o macierzyństwie na później. Potem jednak nieraz nie mogą już w naturalny sposób, albo nawet w ogóle, zajść w ciążę.

Akcja ma na celu przedstawić macierzyństwo jako szczególną wartość - nie obowiązek czy opresję, tylko naturalne pragnienie wielu kobiet, które współczesny świat mocno ogranicza. Powodem podjęcia inicjatywy są statystyki, zgodnie z którymi obecnie przeciętna Polka rodzi pierwsze dziecko w wieku przeszło 27 lat, a 10 lat temu robiła to w wieku 23 lat.

Kampania obejmuje spot telewizyjny i radiowy, citylighty i billboardy oraz aktywności w internecie (strona Nieodkladajmacierzynstwa.pl, działania na YouTube i Facebooku). Potrwa do września, a jej końcowym akcentem będzie raport o zjawisku opóźniania macierzyństwa.

Kreacją kampanii i produkcją plakatów do niej (opartych na zdjęciach Radosława Polaka) zajęła się agencja Telescope. Muzykę do spotu telewizyjnego skomponował Michał Lorenc, a produkcją zajął się dom produkcyjny Mojo Films.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” w kampanii Fundacji Mamy i Taty (wideo)

99 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
op
niektóre chcą ale nikt ich nie chce :D
odpowiedź
User
tequila
Super! Dobrze, że ktoś wreszcie zaczął mówić o szkodliwości pigułek. Nieświadome kobiety szpikują się świństwem, a potem dziwią się że ciąży ni ma...
odpowiedź
User
posti
co za zenująca kampania, masakra.

Proponowalabym inną, nie zdażyłam zostać matką, bo do tej pory zapierdzielam na śmieciówce.
odpowiedź
User
pakpak
Czyli pani się dorobiła, ale jej smutno, bo nie ma dzieci. Z tego płynie prosty wniosek, że lepiej nie polecieć do Paryża i nie kupić mieszkania, ale te dzieci mieć. I kogo oni chcą przekonać? Zamiast pokazać, że można to połączyć - karierę i macierzyństwo - przeciwstawiają te dwie sfery. Większego idiotyzmu nie widziałem dawno. Już pomijam, że namawianie do płodzenia dzieci jest samo w sobie żałosne.
odpowiedź
User
nto
Tokio i Paryż zdecydowanie bardziej kuszące niż dzieci!
odpowiedź