SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Nie traktuj swojego psa jak śmiecia!"

Z początkiem lipca 2007 ruszyła kolejna kampania jaką agencja GreyWarszawa przygotowała dla Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (TOZ).

Kampania porusza coroczny problem porzucania zwierząt przezwłaścicieli wyjeżdżających na wakacje. Efektem są błąkające,głodujące zwierzęta oraz przepełnione schroniska. Nad kampaniąpatronat honorowy objął Prezydent RP Lech Kaczyński.

Kampania "Nie traktuj swojego psa jak przedmiot, który w każdejchwili możesz wyrzucić!" ma przede wszystkim poruszyć problem,nawołując do zaniechania takiego postępowania. Drugim celem jestprośba o pomoc - zachęcenie do wolontariatu oraz wsparciafinansowego TOZ, by mogło skutecznie interweniować i zapewnićbezdomnym zwierzętom odpowiednią opiekę.

To już czwarta kampania jakiej dla TOZ w Polsce podejmuje sięagencja reklamowa Grey. Pierwsza, pod nazwą "Skazani", odbyła się w2000 roku, druga ("Prośba") w 2004, a ostatnia ("Samobójcy") w2006.

Do powstania kampanii Grey i TOZ przyczynili się: studioGraffiti, Efektura, Orka wraz z dużym zespołem produkcyjnym orazdom mediowy Mediacom. Nad kreacją spotu TV wraz z zespołemkreatywnym Grey czuwał znany polski reżyser Michał Sabliński, aprintem zajmował sie Jacek Kołodziejski i studio Laf Production.Głosu użyczyli lektorzy: Daniel Kondraciuk, Arek Jakubik i PawełOrleański.

Kampania będzie trwać przez całe wakacje - od 1 lipca do 31sierpnia. Obejmie spoty telewizyjne, radiowe i prasę oraz plakaty i"wizytówki" oparte na layoucie prasowym. Osobą odpowiedzialną zakampanię ze strony klienta jest Wojciech Muża i Piotr Jaworski. Zestrony agencji - Monika Bierwagen, Roksana Odyjas i AgnieszkaRoszczęda. Za stronę kreatywną ze strony agencji odpowiedzialnajest Katarzyna Sośnierz, Grzegorz Waliczek, Aldona Mazur i JoannaKrysińska.

Tak jak w ubiegłych latach, wszyscy pracowali charytatywnie.

  • Więcej informacji:
  • Pies

Dołącz do dyskusji: "Nie traktuj swojego psa jak śmiecia!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl