SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Nie uwierzysz, co potrafisz" w kampanii Samsung Galaxy Note II (wideo)

W telewizji, radiu, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promująca smartfon Samsung Galaxy Note II. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, Cheil, Starcom i Havas PR Warsaw.

Samsung Galaxy Note II

Samsung Galaxy Note II

Hasło przewodnie kampanii to "Nie uwierzysz, co potrafisz", które nawiązuje do kreatywnych możliwości smartfonu Samsung Galaxy Note II.

Akcja rozpoczęła się relacją telewizyjną w programie "Dzień Dobry TVN" przeprowadzoną z Galaxy Studio, znajdującego się w Złotych Tarasach w Warszawie. Dodatkowo wyemitowano reklamy w lokalnych rozgłośniach radiowych i przeprowadzono akcję informacyjną w metrze. Do lutego 2013 r. w Galaxy Studio konsumenci będą mogli zapoznać się z produktami koreańskiej firmy oraz uzyskać informacje na ich temat.

>>> Samsung Galaxy Note II już w Polsce. Kosztuje 2 749 zł

Ponadto kampania Samsung Galaxy Note II obejmie działania na portalach internetowych, serwisach społecznościowych i wśród blogerów (m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Facebook, Google, YouTube), 30-sekundowe spoty reklamowe w telewizji (m.in. Polsat, TVN, kanały tematyczne), reklamę prasową w formie insertu (Forbes, Polityka, Wprost, Maleman, Twój Styl, Viva!, Zwierciadło) oraz akcje informacyjne i reklamowe w centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.

Materiały drukowane do kampanii opracowały agencje Leo Burnett i Cheil, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Nie uwierzysz, co potrafisz" w kampanii Samsung Galaxy Note II (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl