SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nie za wodna” kampania zmywarek Bosch i detergentów Finish

W telewizji i punktach sprzedaży startuje wspólna kampania reklamowa zmywarek Bosch i detergentów Finisz. Akcję pod hasłem „Nie za wodna” przygotowały agencje Euro RSCG i VA oraz firma Reckitt Benckiser.

Ruszająca z początkiem kwietnia wspólna kampania reklamowa zmywarek Bosch i detergentów Finish podkreśla oszczędność wody i energii wynikającą z ich używania. Przekaz pod hasłem „Nie za wodna” informuje również, że zmywarki Bosch są obecnie objęte pięcioletnią gwarancją. Jednocześnie w ramach akcji uruchomiono stronę internetową www.zmywarki-bosch.pl, na której prezentowane są wszystkie powody, dla których warto mieć zmywarkę, a wirtualny doradca pomaga wybrać każdemu użytkownikowi najlepsze dla niego urządzenie tego typu. Witrynę przygotowała agencja Brain Juice.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (30-sekundowy spot w TVP1, TVP2, TVN i kanałach tematycznych) oraz punktach sprzedaży AGD (standy, ulotki, naklejki i zawieszki).

Adaptację reklamy telewizyjnej na potrzeby kampanii – zaplanowanej na cztery tygodnie – przygotowała agencja Euro RSCG, materiały POS zaprojektowała agencja VA, a zakupem mediów zajęła się firma Reckitt Benckiser, do której należy marki Finish.
 

Dołącz do dyskusji: „Nie za wodna” kampania zmywarek Bosch i detergentów Finish

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pawlo
kiedyś to był Calgonit i nazwa Calgonit bardziej kojarzyła się z detergentem do mycia zmywarek a Finisz to nie bardzo
odpowiedź