SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Niech dobrobyt będzie z Tobą” - Optymianie reklamują BGŻOptima (wideo)

Bank BGŻOptima wprowadza nowy format komunikacji marketingowej - nawiązujący do stylistyki filmów science fiction, którego głównymi bohaterami są Optymianie. Pierwsza kampania przebiega pod hasłem „Niech dobrobyt będzie z Tobą”, a przygotowały i realizują ją firmy Heart&Brain i Initiative Media.

„Niech dobrobyt będzie z Tobą” - Optymianie reklamują BGŻOptima (wideo)

Optymianie jako nowi brand heroes Banku BGŻOptima będą się dzielić z Polakami sposobami na pomnażanie oszczędności. Wraz z nową konwencją reklam zmienia się też hasło główne banku, które brzmi teraz „Misja oszczędzanie”.

Głównym celem nowego formatu komunikacyjnego jest wzmocnienie znajomości marki BGŻOptima jako specjalisty od oszczędzania i inwestowania pieniędzy oraz jedynego polskiego banku koncentrującego się wyłącznie na tym aspekcie usług finansowych. - Priorytetem dla nas jest pokazanie, że oszczędzanie jest dla każdego. Wystarczy mieć tylko odpowiednią wiedzę gdzie szukać oszczędności. I nie chodzi tu tylko o produkty finansowe. Oczywiście zaoszczędzone w codziennym życiu pieniądze warto ulokować tam, gdzie przyniosą najlepszy zysk i do tego także będziemy namawiać Polaków - zapowiada Radosław Kozłowski, dyrektor marketingu Banku BGŻOptima.

To najważniejsza zmiana w komunikacji BGŻOptima od startu banku w listopadzie 2011 roku. Nowy format, z Optymianami, przygotowała agencja Heart&Brain.

W pierwszej, startującej właśnie kampanii BGŻOptima z Optymianami reklamowane jest nowe rozwiązanie banku: fundusz z 7 proc. lokatą, wprowadzony z myślą o osobach, które nie obawiają się inwestycji na rynku kapitałowym. Reklamy - pod hasłem informują, że w ramach tego produktu na wysoko oprocentowanym depozycie można ulokować część przeznaczonych na inwestycję środków, natomiast reszta zostanie zainwestowana w jednostki uczestnictwa wybranych subfunduszy.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 9 września, a zaplanowana do 31 października - „Niech dobrobyt będzie z Tobą” - obejmuje telewizję (trzy 30-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych), prasę, internet (m.in. reklamy na największych portalach, aktywności na Faceboku i YouTubie) oraz outdoor.

Kreacją reklam zajęła się agencja Heart&Brain, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Niech dobrobyt będzie z Tobą” - Optymianie reklamują BGŻOptima (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klient
o , co za syf. prawie jak kapitan nostres. pewnie mialo byc nowoczesnie
13 9
odpowiedź
User
mamut
Super, jakiś fajny dystans od nich bije...
10 12
odpowiedź
User
kurka
Fajne, fajne, jakaś alternatywa dla tych wszystkich znanych ryjków Kndradów, Adamczyków itd.
10 11
odpowiedź
User
mk
Ten bank Cię kocha... od tylu :)))))))))))
10 8
odpowiedź
User
radke
No niestety, nie mogę znieść tej reklamy w radiu.. średnio mi się podoba ta forma, jak to oni doskonale wiedzą jak się kocha, a skoro słucham radia to oni mi tu powiedzą swoje prawdy.. No rzesz! Chyba nie podoba mi się to, że w tej reklamie wszystko jest jakieś takie proste, pewne, że właśnie tak jest a nie inaczej..
pozdrawiam
Radek
10 8
odpowiedź