Nielsen: Google i Ask w górę, Yahoo, Microsoft i AOLw dół

Amerykańscy internauci wykonali w sierpniu 7,22 miliarda wyszukiwańw internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 7,7 procenta mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego - informuje serwis MarketWatch, powołując się na danefirmy badawczej Nielsen Online.

Zdecydowanym liderem rynku była wyszukiwarka Google z liczbą4,33 miliarda wyszukiwań (o 3,1 procenta więcej niż rok temu w tymsamym okresie) oraz 60 procentami udziałów w rynku.

Na kolejnych miejscach znalazły się wyszukiwarki: Yahoo (1,3miliarda wyszukiwań - spadek o 16,5 procenta, 18,1 procentarynkowych udziałów), MSN/Windows Live (770,6 miliona - spadek o23,8 procenta, udz. 10,7 procenta), AOL (376,3 mln - spadek o 13,5procenta, udz. 5,2 procenta) oraz Ask.com (143,2 mln - wzrost o 4,7procenta, udz. 2 procent).

W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze wyszukiwarki Comcast(45,4 mln - wzrost o 30,9 procenta, udz. 0,6 procenta), My Web(38,5 mln - spadek o 46,3 procenta, udz. 0,5 procenta), AT&TWorldnet (30,3 mln - wzrost o 203,8 procenta, udz. 0,4 procenta),NexTag (17,9 mln - spadek o 20,6 procenta, udz. 0,2 procenta) orazDogpile.com (15,4 mln - spadek o 27,8 procenta, udz. 0,2procenta).

źródło: MarketWatch

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day