SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen szuka nowych ścieżek rozwoju po słabych wynikach w 2018 roku

Firma badawcza Nielsen zamknęła 2018 rok przychodami niższymi o 0,9 proc. wobec roku 2017. Wpływy firmy w ostatnim kwartale ub.r. spadły rok do roku o 5,8 proc. - To był trudny rok. Teraz skoncentrujemy się na przekształcaniu w organizację technologiczną ukierunkowaną na produkty - powiedział David Kenny, szef Nielsena.

David Kenny, szef NielsenaDavid Kenny, szef Nielsena

Zapowiedziane zmiany mają zacząć się od reorganizacji polegającej na wyodrębnieniu dwóch nowych segmentów: Nielsen Global Media i Nielsen Global Connect.

- Działania te pomagają zwiększyć odpowiedzialność w całej organizacji i są spójne z ukierunkowaniem na produkt. Inicjatywy, które mamy, tworzą mocne podstawy, które przyczynią się w nadchodzących latach do wzrostu przychodów, rentowności i wartości dla akcjonariuszy - powiedział Kenny.

Zapowiedział też, że firma zrobi wszystko, by pozostać nadal niezależnym instytutem badawczym, ale nie jest wykluczona jej sprzedaż. 

- Trwa przegląd strategiczny, a rada pilnie nad tym procesem pracuje. Może to obejmować kontynuowanie działalności jako publiczna, niezależna firma, wydzielenie segmentu Nielsen Global Media lub Global Connect albo sprzedaż całości. Decyzje, który podejmujemy, pozwolą nam określić najlepszą drogę, by zmaksymalizować wartość dla wszystkich naszych akcjonariuszy - powiedział David Kenny.

W czwartym kwartale ub.r przychody w Nielsen Watch spadły rok do roku o 3,5 proc., a przychody w segmencie Buy były niższe o 8,4proc..

Segment Nielsen Buy zapewnia detalistom i producentom dane o zakupach konsumenckich,a segment Watch – to analityka pomiaru oglądalności.

 

Dołącz do dyskusji: Nielsen szuka nowych ścieżek rozwoju po słabych wynikach w 2018 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl