SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen: YouTube zdecydowanym liderem rynku wideo online

We wrześniu lipcu klipy wideo w internecie oglądało 139,33 milionaunikalnych użytkowników z USA.

To o 12,3 proc. większa liczba w porównaniu z analogicznymokresem roku ubiegłego - wynika z danych firmy badawczejNielsen.

W ujęciu rocznym zwiększyła się także liczba obejrzanychfilmików (o 24,8 proc., do 11,02 miliarda), średnia liczba klipówna jednego użytkownika (o 11,1 proc., do 79,1) oraz średni czasprzeznaczony na ich oglądanie (o 24,8 proc., do 195,2 minuty).

Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo byłwe wrześniu należący do Google YouTube, który zanotował 106,18miliona unikalnych użytkowników i 6,69 miliarda obejrzanych klipów.Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się:Hulu (437,4 miliona), Yahoo! (228,5 mln), MSN/Windows Live/Bing(180,1 mln), Fox Interactive Media (139,6 mln), Nickelodeon Kidsand Family Network (127,7 mln), Turner Sports and EntertainmentDigital Network (123,7 mln), MTV Networks Music (116,8 mln), ESPNDigital Network (114,7 mln) oraz Facebook (110,4 mln).

Dołącz do dyskusji: Nielsen: YouTube zdecydowanym liderem rynku wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl