SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielubiane brytyjskie reklamy

Na reklamy w brytyjskich mediach wpłynęło w ubiegłym roku ponad 20 tysięcy skarg.

W ostatnim czasie w Polsce najwięcej skarg dostaje reklama sieci komórkowej Play na której operator umieszcza wizerunki dzieci lub obcięte palce. W Wielkiej Brytanii w 2006 roku najwięcej narzekań było na reklamy organizacji Gay Police Association, wynika z corocznego raportu Advertising Standard Authority. Pozostałe reklamy obecne na liście 10 najbardziej skarżonych to między innymi Five US kanału Channel Five oraz dwa spoty stworzone przez firmę Dolce & Gabbana.

W ubiegłym roku ASA zanotowała skargi na rekordową liczbę reklam wynoszącą 12842. W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba ta wzrosła o 14,5% do 22429. Prasowa reklama Gay Police Association dostała 553 skargi.

Liczba skarg wzrasta każdego roku, a internet jest tym medium, na który skarży się najwięcej osób. Dzieje się tak ponieważ twórcy reklamy internetowej mają bardzo mało czasu na przyciągnięcie uwagi internauty dlatego starają się go czymś zaszokować, wzburzyć lub zaskoczyć.

Top 10 najbardziej skarżonych reklam

1. Gay Police Association
2. HM Revenue & Customs
3. Dolce & Gabbana
4. Motorola Ltd
5. Carphone Warehouse
6. French Conncection
7. Channel 5
8. Kellogg Company
9. National Federation of Cypriots
10. Dolce & Gabbana.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielubiane brytyjskie reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl