„Nieprawdopodobne, a jednak” ogląda 1,4 mln widzów

Sześć pierwszych odcinków nowego serialu Polsatu „Nieprawdopodobne, a jednak” oglądało 1,42 mln widzów. Paradokument poprawił oglądalność stacji względem analogicznego okresu ub.r. i daje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków serialu „Nieprawdopodobne, a jednak” (w okresie od 1 września br. do 6 października br.) wyniosła 1,42 mln widzów, co przełożyło się na 14,55 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 16,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie Polsatu emitowany jest w soboty o godz. 18.15.

Paradokument podnosi wyniki oglądalności pasma stacji względem analogicznego okresu ub.r. Wówczas Polsat oglądało 1,07 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,17 proc. i 13,71 proc.

W czasie emisji „Nieprawdopodobne, a jednak” Polsat przegrywa tylko z Dwójką, która nadaje wówczas „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę” i gromadzi przed ekranami 18,24 proc. widzów. Natomiast trzecia w kolejności jest TVN (powtórki „Kuchennych rewolucji”; 13,33 proc.), a czwarta - TVP1 (programy rozrywkowe; 12,24 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej paradokument także zajmuje drugie miejsce, ale wyprzedza go już nie TVP2, a TVN.

grafika

„Nieprawdopodobne, a jednak"/ fot. Polsat

„Nieprawdopodobne, a jednak” to kolejny już z rzędu paradokumentalny serial Polsatu, który zastąpił „Pamiętników z wakacji”. W produkcji prezentowane są nieprawdopodobne historie, które jednak mogą się zdarzyć. Serial produkowany jest przez Tako Media, a jego reżyserem nadzorującym jest Okił Khamidow.

Trzy topowe odcinki „Nieprawdopodobne, a jednak”

Oglądalność serialu na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia