Niesforny Plushak „bez konsekwencji” reklamuje młodym Plush na Kartę, znika Maciek Rock (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowej oferty Plusa - Plush na Kartę, której brand hero jest niesforny misiek Plushak. Komunikacja pod hasłem „Bez konsekwencji” jest skierowana do osób w wieku 16-24 lat. Koncepcję, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. W związku z wprowadzeniem nowej marki w tym roku nie będzie już dużej kampanii Plusa na Kartę z udziałem Macieja Rocka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marka Plush na Kartę ma być młodzieżowa, rozrywkowa i niesforna, co symbolizuje jej brand hero - misiek Plushak.

- To zdystansowany do świata dorosłych i celebrytów bohater, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji - bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości - opisuje Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plush-na-karte-nowa-oferta-i-marka-plusa ##

grafika

Motto marki Plush na Kartę i jej bohatera brzmi „Bez konsekwencji”, ponieważ z badań grupy docelowej tej oferty - osób w wieku 16-24 lat - wynika, że młodzi ludzie od życia oczekują m.in. przyjemności bez zobowiązań.

- Młode osoby postrzegają markę Plus trochę jak starą centralę telefoniczną. Chociaż doceniają jej wysoką jakość i mają do niej zaufanie, zdecydowaliśmy się stworzyć nową, bardziej rozrywkową markę, która będzie sexy dla młodych - tłumaczy Beata Białkowska.

Koncepcję marki Plush na Kartę przygotowała agencja Scholz & Friends, która niedawno wygrała przetarg na obsługę reklamową taryf prepaidowych Plusa (więcej na ten temat).

grafika

Akcja zaczęła się w zeszłym tygodniu niestandardową odsłoną teaserową, w ramach której tajemnicza czarna litera „H” pojawiła się m.in. w serwisie internetowym i na fanpage’u facebookowym Plusa, co niektóre media uznały za atak hakerski - wiadomość o tym podały m.in. RMF FM, Radio ZET i Wyborcza.biz. W weekend „H” było pokazywane na planszach z Plusem w spotach telewizyjnych marki, pojawiło się też na jej reklamach outdoorowych.

grafika

We wtorek, wraz ze startem sprzedaży Plusha na Kartę, rusza właściwa odsłona kampanii, w której Plushak zachęca młodych do niesfornego zachowania, mimo że sam popada z tego powodu w kłopoty. Przekonuje też, że promowana oferta nie niesie za sobą aż takich konsekwencji jak inne czyny w realnym życiu.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, outdoor, punkty sprzedaży oraz działania ambientowe.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends, spoty wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak z Human Ark, a produkcją zajął się Ryszard Kłosowski z TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

grafika
grafika
grafika

Start Plusha na Kartę oznacza, że w najbliższym czasie w mediach ATL nie będzie szeroko reklamowana oferta Plus na Kartę, którą przez ostatnie lata promował prezenter Polsatu Maciek Rock, w kampaniach przygotowywanych przez agencję Young & Rubicam (obejrzyj ostatnie jak dotąd reklamy).

- Nie rezygnujemy z Plusa na Kartę, te taryfy pozostają w naszej ofercie, natomiast w tym roku nie planujemy już dla nich wsparcia ATL-owego. Obecnie będziemy je kierować do starszych użytkowników - wyjaśnia Beata Białkowska.

Przedstawiciele Plusa nie zdradzają, jakie są oczekiwania co do liczby użytkowników Plusha na Kartę. - Mogę tylko powiedzieć, że chcemy pozyskać do tej oferty zarówno klientów innych sieci, jak też użytkowników pozostałych taryf Plusa - mówi Białkowska. - Za trzy miesiące zlecimy pierwsze badania nowej marki i oferty i będziemy decydować o jej dalszym rozwoju - dodaje.

Na koniec I kwartału br. Plus miał 13,9 mln klientów, z czego 6,535 mln korzystało z taryf na kartę (zobacz szczegóły).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady