SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niesforny Plushak „bez konsekwencji” reklamuje młodym Plush na Kartę, znika Maciek Rock (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowej oferty Plusa - Plush na Kartę, której brand hero jest niesforny misiek Plushak. Komunikacja pod hasłem „Bez konsekwencji” jest skierowana do osób w wieku 16-24 lat. Koncepcję, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. W związku z wprowadzeniem nowej marki w tym roku nie będzie już dużej kampanii Plusa na Kartę z udziałem Macieja Rocka.

Article

Marka Plush na Kartę ma być młodzieżowa, rozrywkowa i niesforna, co symbolizuje jej brand hero - misiek Plushak.

- To zdystansowany do świata dorosłych i celebrytów bohater, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji - bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości - opisuje Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Motto marki Plush na Kartę i jej bohatera brzmi „Bez konsekwencji”, ponieważ z badań grupy docelowej tej oferty - osób w wieku 16-24 lat - wynika, że młodzi ludzie od życia oczekują m.in. przyjemności bez zobowiązań.

- Młode osoby postrzegają markę Plus trochę jak starą centralę telefoniczną. Chociaż doceniają jej wysoką jakość i mają do niej zaufanie, zdecydowaliśmy się stworzyć nową, bardziej rozrywkową markę, która będzie sexy dla młodych - tłumaczy Beata Białkowska.

Koncepcję marki Plush na Kartę przygotowała agencja Scholz & Friends, która niedawno wygrała przetarg na obsługę reklamową taryf prepaidowych Plusa (więcej na ten temat).

Akcja zaczęła się w zeszłym tygodniu niestandardową odsłoną teaserową, w ramach której tajemnicza czarna litera „H” pojawiła się m.in. w serwisie internetowym i na fanpage’u facebookowym Plusa, co niektóre media uznały za atak hakerski - wiadomość o tym podały m.in. RMF FM, Radio ZET i Wyborcza.biz. W weekend „H” było pokazywane na planszach z Plusem w spotach telewizyjnych marki, pojawiło się też na jej reklamach outdoorowych.

We wtorek, wraz ze startem sprzedaży Plusha na Kartę, rusza właściwa odsłona kampanii, w której Plushak zachęca młodych do niesfornego zachowania, mimo że sam popada z tego powodu w kłopoty. Przekonuje też, że promowana oferta nie niesie za sobą aż takich konsekwencji jak inne czyny w realnym życiu.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, outdoor, punkty sprzedaży oraz działania ambientowe.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends, spoty wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak z Human Ark, a produkcją zajął się Ryszard Kłosowski z TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Start Plusha na Kartę oznacza, że w najbliższym czasie w mediach ATL nie będzie szeroko reklamowana oferta Plus na Kartę, którą przez ostatnie lata promował prezenter Polsatu Maciek Rock, w kampaniach przygotowywanych przez agencję Young & Rubicam (obejrzyj ostatnie jak dotąd reklamy).

- Nie rezygnujemy z Plusa na Kartę, te taryfy pozostają w naszej ofercie, natomiast w tym roku nie planujemy już dla nich wsparcia ATL-owego. Obecnie będziemy je kierować do starszych użytkowników - wyjaśnia Beata Białkowska.

Przedstawiciele Plusa nie zdradzają, jakie są oczekiwania co do liczby użytkowników Plusha na Kartę. - Mogę tylko powiedzieć, że chcemy pozyskać do tej oferty zarówno klientów innych sieci, jak też użytkowników pozostałych taryf Plusa - mówi Białkowska. - Za trzy miesiące zlecimy pierwsze badania nowej marki i oferty i będziemy decydować o jej dalszym rozwoju - dodaje.

Na koniec I kwartału br. Plus miał 13,9 mln klientów, z czego 6,535 mln korzystało z taryf na kartę (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Niesforny Plushak „bez konsekwencji” reklamuje młodym Plush na Kartę, znika Maciek Rock (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ładna inspiracja
ktoś tu oglądał TEDa... już niedługo w Polsacie...
15 10
odpowiedź
User
kinoman
skopiowali postać Miśka z filmu
"Ted" ten kto to wymyślił musiał się sporo nad tym namęczyć - ciekawe kiedy będzie pozew o plagiat
14 12
odpowiedź
User
Maks
Hehe, fajna zajawka. Ale trzeba przyznać, że produkt jeszcze lepszy. Bardzo tanio jak na nielimitowane rozmowy i esy.
14 15
odpowiedź
User
jak
Reklama i oferta dla gimbusów. A misiek jak z tego filmu z Wahlbergiem.
18 10
odpowiedź
User
Gość
Pomysł na motyw przewodni ujdzie (choć zbyt bliskie skojarzenie z Tedem) natomiast wykonanie to tragedia - tandeta i bylejakość. Grafiki są po prostu brzydkie. Na prawdę dzieciakom coś takiego się podoba?

Jeszcze jeden aspekt - podczas premiery 36i6 internet zalała fala opłaconych, stylizowanych na spontanicznie komentarzy bezkrytycznie zachwalających ofertę (jak ten od Maxa powyżej). Czy coś takiego będzie też tym razem?
12 9
odpowiedź