SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niestandardowa komunikacja Warty i Kredyt Banku

Innowacyjny konkurs internetowy i marketing szeptany w kampanii "Bezpieczny dom" Warty oraz Kredyt Banku przygotowanej przez Next.

 Next, departament mediów interaktywnych domu mediowego Starcom, stworzył koncepcję i zajął się realizacją niestandardowej kampanii reklamowej "Bezpieczny dom" w Internecie, której celem jest promocja kredytów i ubezpieczeń mieszkaniowych Kredyt Banku i Warty.

Wiele zdjęć i filmów ilustrujących niebezpieczne, a czasem kończące się wypadkami sytuacje z życia, trafia do Internetu. Okazało się, że ze względu na specyfikę grupy docelowej Warty i Kredyt Banku, najbardziej do celów akcji dopasowany jest serwis JoeMonster.org, chętnie odwiedzany przez osoby powyżej 25 roku życia. We współpracy z nim udało się zebrać i uporządkować materiały o tematyce „wypadkowej”, a następnie zorganizować wokół nich sponsorowane przez Wartę i Kredyt Bank konkursy z atrakcyjnymi, dowcipnymi nagrodami (urządzenie Powerizer, zestaw Ekstremalna Przemiana Domu) - podano w komunikacie.

Dodatkowo częścią projektu jest kampania reklamowa informująca o konkursach, wykorzystująca serwisy z kategorii wnętrza i nieruchomości. Marketing szeptany, jako kolejny element kampanii, ma na celu nakłonienie internatów do rozpropagowania zabawy wśród ich znajomych.

Kreację przygotowała agencja reklamowa G7. Wartość budżetu kampanii zaplanowanej na 6 tygodni, nie została ujawniona.

Dołącz do dyskusji: Niestandardowa komunikacja Warty i Kredyt Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl