SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Niewiadomski zapłaci Gremi Media 2 mln zł mniej za „Przekrój”, bo nie wznowił jego wydawania

Tomasz Niewiadomski zapłaci Gremi Media za prawa do tygodnika „Przekrój” 5 mln zł, a nie jak pierwotnie zakładano 7 mln zł, ponieważ przez ponad dwa lata od zawarcia umowy wydawanie tytułu nie zostało wznowione.

Article

Umowa sprzedaży praw do „Przekroju” przez Gremi Media znanemu fotografowi Tomaszowi Niewiadomskiemu została zawarta w październiku 2013 roku, niedługo po tym jak wydawca opublikował ostatni jak do tej pory numer tygodnika. Tytuł wyceniono na 7 mln zł, z czego 4 mln zł Niewiadomski zapłacił od razu. Resztę miał uiścić w formie usług reklamowych realizowanych przede wszystkim na łamach tego pisma w ciągu 5 lat.

W środę Gremi Media poinformowało, że podpisano aneks do umowy, w którym cena tytułu została obniżona do 5 mln zł. Powodem jest to, że - jak napisano w komunikacie giełdowym - „nie istnieją możliwości wykonania usług określonych w umowie wobec nieuruchomienia wydawania czasopisma ‘Przekrój’”. Tomasz Niewiadomski brakujący milion zł zapłaci Gremi Media do końca br.

Nowy właściciel „Przekroju” zapowiadał powrót tytułu na rynek. Początkowo pracowała nad tym Zuzanna Ziomecka, współredaktor naczelna (razem z Marcinem Prokopem) tygodnika przez ostatni rok jego wydawania. W maju br. Ziomecka przeszła jednak do Agory, gdzie została szefową serwisu Wysokieobcasy.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Niewiadomski zapłaci Gremi Media 2 mln zł mniej za „Przekrój”, bo nie wznowił jego wydawania

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leo
Coś czego nie ma i już nigdy nie będzie warte 5 mln? Zaiste ciekawa kombinacja.
12 2
odpowiedź
User
Analityk
Może być warte, jeśli się zrobi z tego Przekrój jak za dawnych lat, ale w nowej formule, a nie gazetkę robioną przez studentów na bezpłatnych stażach lub dziennikarzy na śmieciówkach za stawki kasjerek z Tesco, jak było za rządów Ziomeckiej.
16 0
odpowiedź
User
XYZ
Wznowili by w końcu wydawanie, czekam niecierpliwie ...
14 0
odpowiedź
User
Czytelnik
Każdy pracownik korpo wie, że lepsza bańka cashu na koniec roku do realizacji budżetu niż 3 wirtualne banki:-)
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing