Nikodem Sarna: ze Starcomu do Codemedia

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Nikodem Sarna, obejmując stanowisko programmatic specialist.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Nikodem Sarna: ze Starcomu do Codemedia
Nikodem Sarna

W Codemedia Sarna będzie odpowiedzialny za obszar programmatic i RTB, a także performance marketing. Będzie wspierał zespół realizujący projekty m.in. dla Polkomtela.

Nikodem Sarna ostatnio pracował w Starcomie, gdzie pełnił funkcję performance plannera. Wcześniej był związany z agencją Netsprint i serwisem GoldenLine.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background
Komentarze (0)
EACTIVE
11 lat temu

Faktycznie, zmiany algorytmów na bezpieczniejsze mają uzasadnienie. Google zwróciło uwagę na sposoby wykorzystywania https, jednak obecnie nie zostały udowodnione większe korzyści płynące z zastosowania tego protokołu. Jednym z powodów jest to, że jest to jeden z wielu elementów, według których Google wartościuje stronę www. Pisaliśmy o tym na naszej stronie: eactive.pl/pozycjonowanie/news/czy-https-ma-magiczna-moc

EACTIVE
11 lat temu

Faktycznie, zmiany algorytmów na bezpieczniejsze mają uzasadnienie. Google zwróciło uwagę na sposoby wykorzystywania https, jednak obecnie nie zostały udowodnione większe korzyści płynące z zastosowania tego protokołu. Jednym z powodów jest to, że jest to jeden z wielu elementów, według których Google wartościuje stronę www. Pisaliśmy o tym na naszej stronie: http://www.eactive.pl/pozycjonowanie/news/czy-https-ma-magiczna-moc/

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"