SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nikodem Witkowski head of creative w Unilever Polska

Unilever Polska, właściciel takich marek, jak Dove, Axe, Big Milk utworzył nowe stanowisko head of creative. Funkcję tę powierzono Nikodemowi Witkowskiemu, który z firmą związany jest od 2019 roku.

Nikodem WitkowskiArticle

Nikodem Witkowski na stanowisku head of creative będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania kreatywne - w tym kreacje digitalowe, e-commerce oraz wsparcie kampanii ATL dla wszystkich marek z portfolio Unilever Polska, zarówno w ramach działań in-house, jak również we współpracy z agencjami kreatywnymi.

W Unilever Polska pracuje od 2019 roku. Dotychczas był content managerem. Współtworzył komunikację m.in. dla marek takich jak Cocolino, Knorr, Dove, Cif, Rexona, Lipton czy Domestos. Odpowiadał również za komunikację digitalową w kampanii Magnum Ruby z udziałem Anji Rubik oraz współpracował przy tworzeniu nowej platformy komunikacji dla marki Big Milk.

Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w obszarach marketingu cyfrowego, projektowania graficznego, produkcji i postprodukcji wideo. Pracował m.in. dla Orange Polska, T-Mobile, L’Oreal czy Glov. Do Unilevera przeszedł z Philips Polska, gdzie na stanowisku creative project manager odpowiadał za kampanie digitalowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nikodem Witkowski head of creative w Unilever Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl