SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nikodem Witkowski na nowym stanowisku w Unileverze

Nikodem Witkowski, dotychczasowy head of creative na Polskę, objął nowo utworzone stanowisko head of creative & content Personal Care - Europe, Australia and New Zealand w koncernie Unilever, który jest właścicielem takich marek, jak Dove czy Axe.

Nikodem Witkowski, fot. mat. pras.Nikodem Witkowski, fot. mat. pras.

Na nowym stanowisku w Unileverze Witkowski odpowiadał będzie za działania kreatywne, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital i formatów niestandardowych, dla marek z segmentu Personal Care (m.in. Rexona, Dove, Axe i Lux) na ponad 20 rynkach.  

Z Unilever związany jest od 2019 r. Jako head of creative na Polskę współtworzył komunikację ATL i digital m.in. dla marek takich jak Cocolino, Knorr, Dove, Cif, Rexona, Lipton czy Domestos.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Nikodem Witkowski pracuje w branży marketingowej od ponad dziesięciu lat. Ma doświadczenie w zakresie projektowania graficznego, produkcji i postprodukcji wideo. Od 2017 r. kierował kreacją digitalową w Philips Polska. Studiował anglistykę, latynoamerykanistykę, projektowanie graficzne oraz montaż filmowy. Obecnie kończy studia z zakresu Creative Coding na SWPS.

Dołącz do dyskusji: Nikodem Witkowski na nowym stanowisku w Unileverze

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ka
Widac, ze jest megakreatywny bo ma tatuaze, tak jak teraz wszyscy. Eksponuje je jak wszyscy, to swiadczy o jego oryginalnosci w sposobie myslenia. Brawa!
odpowiedź
User
Do Ka
Uuu nieprzepracowane kompleksy to nie tutaj skarbie
odpowiedź
User
Rama
Szczypie, nie? Wyjmij kij, powinno pomóc.
odpowiedź