SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nina Kordiak: z K2 Precise do AdPeak

Z początkiem października Nina Kordiak dołączyła do działu SEM w agencji AdPeak. Poprzednio pracowała w K2 Precise.

Nina KordiakArticle

Nina Kordiak w agencji AdPeak objęła funkcję eksperta ds. SEM. Będzie odpowiadała za obsługę klientów e-commerce oraz performance w Google Ads z wykorzystaniem Google Marketing Platform, a także audyty i opracowywanie strategii SEM dla nowych klientów agencji.

Poprzednio przez 7 lat pracowała w agencji K2 Precise (wcześniej działającej pod nazwą K2 Media) jako SEM manager. Odpowiadała za koordynowania pracy działu oraz obsługę kluczowych klientów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Realizowała projekty dla takich klientów jak m.in. Nutricia (Bebiko, Bebilon, Bobovita), Edipress, L'Oreal (Vichy, La Roche Posay) i Medicover.

Nina Kordiak ma szereg certyfikatów Google Ads, Google Analytics oraz Google Marketing Platform (dawniej DoubleClick).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nina Kordiak: z K2 Precise do AdPeak

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Masscar
Wspolpracujemy z Panią Niną od lat i nie wyobrazam sobie współpracy z kims innym mega profesjonalizm o oddanie .
odpowiedź