Nina Kordiak: z K2 Precise do AdPeak

Z początkiem października Nina Kordiak dołączyła do działu SEM w agencji AdPeak. Poprzednio pracowała w K2 Precise.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nina Kordiak: z K2 Precise do AdPeak
Nina Kordiak

Nina Kordiak w agencji AdPeak objęła funkcję eksperta ds. SEM. Będzie odpowiadała za obsługę klientów e-commerce oraz performance w Google Ads z wykorzystaniem Google Marketing Platform, a także audyty i opracowywanie strategii SEM dla nowych klientów agencji.

Poprzednio przez 7 lat pracowała w agencji K2 Precise (wcześniej działającej pod nazwą K2 Media) jako SEM manager. Odpowiadała za koordynowania pracy działu oraz obsługę kluczowych klientów.

Realizowała projekty dla takich klientów jak m.in. Nutricia (Bebiko, Bebilon, Bobovita), Edipress, L'Oreal (Vichy, La Roche Posay) i Medicover.

Nina Kordiak ma szereg certyfikatów Google Ads, Google Analytics oraz Google Marketing Platform (dawniej DoubleClick).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie