Nokaut.pl w nowej wersji z sekcjami tematycznymi

Porównywarka cenowa Nokaut.pl została udostępniona w nowej wersji, opartej na grupie serwisów tematycznych z ofertami z różnych kategorii. Wkrótce będzie można w nich tworzyć własne zestawy produktów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nokaut.pl w nowej wersji z sekcjami tematycznymi
„Na dobre i na złe”, fot TVP

W nowej wersji Nokaut.pl jest związany z dziewięcioma uruchomionymi właśnie serwisami tematycznymi: NokautBiznes.pl, NokautStyl.pl, NokautRozrywka.pl, NokautTrening.pl, NokautDom.pl, NokautElektronika.pl, NokautZdrowie.pl, NokautMoto.pl, NokautDziecko.pl.

- Budując tak szeroką grupę serwisów tematycznych chcieliśmy z jednej strony zadbać o naszych konserwatywnych użytkowników, którzy oczekują od Nokaut.pl porównywania cen. Z drugiej strony zależało nam na tym, by zaoferować coś dodatkowego tym, którzy szukają w internecie porad i cennych informacji - uzasadnia Wiktor Mazur, wiceprezes Nokaut.pl. - Chcemy, żeby Nokaut.pl był postrzegany jako grupa serwisów, naszą ideą jest e-multi mall pełen butików i alejek tematycznych. Ponieważ w naszej porównywarce cen można sprawdzić wszystkie produkty, od kabli rozruchowych przez meble łazienkowe, urządzenia biurowe, zabawki dla dzieci po modne ubrania, musimy się różnicować - dodaje.

Pierwszym serwisem tematycznym pod marką Nokaut był uruchomiony jesienią 2013 roku NokautDnia.pl, prezentujący oferty z największymi rabatami cenowymi.

W nowych witrynach użytkownicy mogą porównywać dwa różne produkty wedle wybranych kryteriów i sprawdzać rankingi ofert. Niebawem pojawi się opcja przygotowania własnego zestawu produktów i szybkiego zapytania o opinię znajomych w mediach społecznościowych.

W grudniu ub.r. wszystkie strony Grupy Nokaut.pl odwiedziło 1,41 mln realnych użytkowników, a sam Nokaut.pl zanotował 1,18 mln użytkowników i 4,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS