SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

87 nominacji do Złotych Spinaczy 2017. Po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz

Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, które wybrało 72-osobowe grono jury. Projekty będą rywalizować w drugim etapie konkursu.

W tegorocznej edycji Złotych Spinaczy nominowano trzy projekty w 26 kategoriach konkursowych, a dwa w kategoriach „Custom Publishing”, „Sektor spożywczy”, „Uroda, higiena i wellness” oraz „PR miejsca, miasta lub regionu”. Jedną nominację ogłoszono w kategorii „PR finansowy i relacje inwestorskie”, a cztery projekty mają szansę na nagrodę jako najlepsza „Komunikacja wewnętrzna”.

Po raz drugi jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz (jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę brązową lub srebrną, ale tylko jedną złotą), a w kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

W tym roku po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi konkurs na Nagrodę Publiczności. Będą w nim konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału, a głosować będzie mógł każdy zainteresowany.

Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas gali 1 grudnia br. w hotelu Sofitel w Warszawie. Audytorem konkursu jest KPMG.

Lista nominowanych projektów:

Kategorie główne:

1.    PR korporacyjny
•    KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
•    Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia / Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego
•    Shell Eco-marathon / Hill+Knowlton Strategies Poland, Shell Polska

2.    PR produktu
•    #podajdalej / Traficar, Walk
•    „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
•    Przegapiony lot / VML, Starcom, Dfusion

3.    Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa
•    Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
•    ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
•    Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespół Elektrowni Wrocławskich Kogeneracja  

4.    Public Affairs i Lobbying
•    #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska, DDB&Tribal
•    Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR, Pracodawcy RP
•    Pomoc dla chorego Konrada Krzemińskiego / Cohn & Wolfe  

5.    Kampania społeczna
•    Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
•    Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska
•    Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan

6.    Komunikacja wewnętrzna
•    Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
•    Każdy ma w sobie Ż. Zmiana kultury w Grupie Żywiec. / Grupa Żywiec
•    Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing    
•    RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

7.    Event komercyjny
•    IEM Katowice 2017. Największe esportowe wydarzenie w historii / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska)
•    Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story    
•    Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe

8.    Event społeczny
•    #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
•    Samotne wyjście na boisko / Agencja Reklamowa Dziadek do orzechów    
•    Weź je (na spacer) wszystkie! / Kava Studio

9.    Launch produktu, usługi lub firmy
•    Biała Gruba. Nowa kuchnia śląska pod mysłowickim ratuszem! / Pan Pikto    
•    Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media
•    Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media

10.    Corporate Social Responsibility (CSR)
•    Charytatywny Musical Dingo / UBS    
•    Our People Round The World / eurobank, OSOM STUDIO
•    Program edukacyjny „Od uprawy do potrawy” / Garden of Words, Tesco Polska

11.    PR miejsca, miasta lub regionu
•    Dąbrowianie 2016. 100 lat. 100 fotografii. 100 historii / Media Partner
•    Dzielnica Wisła / John Pitcher, M. St. Warszawa, FleishmanHillard Polska

12.    Social media
•    Linia Prosta / Telewizja Lifetime
•    Przegapiony lot / VML, dFusion, Starcom
•    przyPiwie.net - społeczność pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

13.    Business-to-Business PR
•    Biznesowa strona esportu / Mindspot, Turtle Entertainment Polska (ESL Polska), Newzoo
•    Brick Award 2017 / Hill+Knowlton Strategies Poland    
•    IV edycja Think Big / UPC Polska, MSLGROUP

14.    PR finansowy i relacje inwestorskie
•    FAMUR i Kopex - przejęcie wbrew rynkowi / Imago Public Relations, CC Group

15.    Media Relations
•    Conperio – relacje medialne trampoliną dla biznesu / Partner of Promotion    
•    L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L'Oreal Paris Polska
•    Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+

16.    Employer Branding
•    10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
•    Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska
•    Nowe centrum badawczo-rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska

17.    Content Marketing – branded content
•    Domifikacje.pl – Crowd Generated Content / Content Solutions
•    Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
•    Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS - Kanał na YouTube / SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny

18.    Custom Publishing
•    Dekorian Home. Twórcze spotkania z wnętrzami i designem / Home Sweet Home PR
•    Social newsletter dla pracowników Grupy Żywiec / Grupa Żywiec

Kategorie specjalne:

1.    Kreatywność
•    Godzina jazdy na wózku / 2012    
•    Komunikacja raportu wpływu „IKEA. Made in Poland.” / Havas PR, IKEA Retail Poland, Blue Ivy
•    Niewidzialni / Walk, Fundacja Kapucyńska

2.    Efektywność
•    Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
•    Narodowa Loteria Paragonowa / UNIQUE ONE, NuOrder, Ministerstwo Finansów
•    Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media

3.    Research&Insight
•    Chcesz pomóc pszczołom – dowiedz się o nich więcej! / Solski Communications, Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin
•     „Mamo, pić!” / Hill and Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
•    RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

Kategorie sektorowe:

1.    Technologia, IT, telekomunikacja
•    #BEPRESENT / Hill+Knowlton Strategies Poland, Maxus Warszawa, DDB&Tribal
•    10 000 pracowników potrzebnych od zaraz! / Komunikacja Plus, Amazon Poland
•    Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini / Linkleaders, Capgemini Polska

2.    Finanse
•    Halo.Tato / Bank Zachodni WBK, Konrad Kruczkowski, haloziemia.pl
•    Mastercard Capsule / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska, Posterscope Polska
•    Superfotelik - Chroni na bank / Made in PR, Nest Bank

3.    Uroda, higiena i wellness
•    L’Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes / Big Picture, L'Oreal Paris Polska
•    Semilac SPA for Men / Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media

4.    Sektor spożywczy
•    „Mamo, pić!” / Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services
•    Nowe centrum badawczo-Rozwojowe Mondelēz International / Big Picture, Mondelez Polska

5.    Kultura i media
•    Koalicja Miast dla Kultury / Komunikacja Plus, Biuro Festiwalowe Impart 2016
•    Pojednanie / Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska
•    Premiera serialu kryminalnego CANAL+ „BELFER” / Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media

6.    Medycyna i zdrowie
•    Choroba? Pracuję z nią! / Be Communications, United PR
•    Maxigra Go - porozmawiajmy o seksie / Polpharma
•    Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą / Nutricia Medyczna

7.    Sport
•    #BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam / Fundacja „Maraton Warszawski” (FMW), Partner of Promotion
•    KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
•    Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków / Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe

8.    Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
•    Droga do Oscara - występują: Warsaw Spire i plac Europejski / Partner of Promotion, Ghelamco Poland
•    Kolekcja IKEA PS 2017 / IKEA, Garden of Words, Hash.FM, Kalicińscy.com
•    RocaTeam. Dołącz do najlepszych / Imago Public Relations

9.    Przemysł i infrastruktura
•    ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu / Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny
•    Program Dobrowolnych Odejść w RAFAKO (PDO) / Attention Marketing
•    Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni / Komunikacja Plus, Zespół Elektrowni Wrocławskich Kogeneracja

10.    Motoryzacja i transport
•    Pociąg pełen gwiazd / Łódzka Kolej Aglomeracyjna
•    Premiera Mitsubishi ASX 2017 / New Event Story
•    Traficar – Nowy rozdział w historii polskiej motoryzacji / Traficar, Walk

11.    NGO i sektor publiczny
•    #LookBeyondBorders / Big Picture, Amnesty International Polska
•    Kolęda syryjskich i polskich rodzin / Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska
•    Polska zamienia się w słuch / Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan

Dołącz do dyskusji: 87 nominacji do Złotych Spinaczy 2017. Po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szok Niedowierzanie
Równie komercyjno-bezsensownego konkursu nie ma. 87 nominacji, pierdyliard kategorii. Słabość.
odpowiedź
User
Spoza
Najsłabsze jest to, że projekt spoza branżuni, hermetycznej i będącej kółkiem wzajemnej adoracji, nie ma szans na przebicie się. Taka prawda. Złote rozpruwacze.
odpowiedź
User
Praktyk
Warto uaktualnić cv jury, a nie podawać, że się jest prezesem agencji - skoro to nie jest faktem od dawna. To też element etyki - ważne słowo w tym środowisku.
odpowiedź