SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nominowano projekty marketingowe miast i regionów

26 najlepszych projektów (spośród 182 zgłoszonych) nominowano dofinału konkursu "Złote Formaty" odbywającego się w ramach FestiwaluPromocji Miast i Regionów. Finał konkursu - 22 kwietnia.

Wśród nominowanych znalazły się projekty przesłane przez 12miast (Bytom, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź,Płock, Rybnik, Szczecin i Warszawa) i sześć urzędów marszałkowskich(województwa Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Podkarpackie,Pomorskie, Śląskie i Wielkopolskie). Z Gdańska zakwalifikowały sięaż trzy projekty. Po dwa projekty ze Szczecina, Lublina, Łodzi,Płocka oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pomorzei Śląsk okazały się najlepsze w rywalizacji grupowej. Z tychregionów do finału jury zakwalifikowało aż po sześć projektów.

Miasta i regiony walczą m.in. o pięć ogólnopolskich kampaniireklamowych oraz kampanie w Warszawskim Metrze. W tegorocznejedycji dodatkową nagrodę w wysokości 10 tys. zł. ufundował ZwiązekMiast Polskich.

NOMINACJE (kolejność alfabetyczna):

Kategoria : DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA - GRAND PRIX

1. Gdańsk - Całokształt działań promocyjnych
2. Lublin - Marka Lublin
3. Rybnik - Promocja budowy kanalizacji sanitarnej w Rybniku
4. Szczecin - Floating garden 2050
5. Województwo Śląskie - Śląskie. pozytywna energia

Kategoria: OUTDOOROWA KAMPANIA REKLAMOWA:
1. Gdańsk - "Jestem z Gdańska"
2. Katowice - "Studiuj w Katowicach"
3. Lublin - Kampania Miasta Lublin (Lublin - Nieziemskie klimaty,Lublin - Wielkie dzieje się)
4. Województwo Małopolskie - " Małopolska na Zawsze"
5. Województwo Śląskie - " Śląskie. pozytywna energia"

Kategoria: EVENT:
1. Bytom - "XV Edycja Międzynarodowej Konferencji TańcaWspółczesnego i Festiwalu Sztuki Tanecznej"
2. Gdańsk - " Ekspres Solidarności"
3. Gdynia - "Gdynia Design Days 2008"
4. Szczecin - "Wydarzenie prezentujące wizję Floating garden2050"
5. Województwo Wielkopolskie - "Obchody 90 rocznicy PowstaniaWielkopolskiego"

Kategoria: WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:
1. Katowice - "Gra planszowa - moje miasto Katowice"
2. Łódź - "Seria komiksów - City stories"
3. Płock - "Książka - Gwiazdy w Wiśle, Baśnie i legendy oPłocku"
4. Warszawa - "Audiobook (mp3) - szlakiem Fryderyka Chopina"
5. Województwo Podkarpackie - "Folder - Konna Przygoda"
6. Żagań - "Film i wydawnictwo - Wielka ucieczka"

Kategoria: SERWIS INTERNETOWY:
1. Łódź - www.lodz2016.com
2. Płock - www.plock24.pl
3. Sopot - www.sopot.pl
4. Województwo Pomorskiego - www.shopandsee.eu
5. Województwo Kujawsko - Pomorskie - www.visitkujawsko-pomorskie.pl


Obrady jury odbyły się 27 marca 2009 roku w Warszawie, w siedzibieGrupy Ströer. Aby zapewnić bezstronność podejmowanych decyzji praceJury nadzorował niezależny audytor - Paweł Lewandowski, Partner zKancelarii Prawnej Domański Zakrzewski Palinka.

Dołącz do dyskusji: Nominowano projekty marketingowe miast i regionów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl