SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Norbsoft i mobiCreative razem z agencją Snapp

Zajmujące się marketingiem mobilnym agencje Norbsoft, mobiCreative i Snapp rozpoczęły współpracę. Firmy przygotowują i wprowadzą na rynek wspólną ofertę.

Tworząca aplikacje i systemy mobilne spółka Norbsoft, agencja marketingu mobilnego mobiCreative i agencja marketingu aplikacji mobilnych Snapp współpracują od ponad miesiąca.

- Nawiązanie współpracy z agencją marketingu aplikacji mobilnych jest doskonałym uzupełnieniem świadczonych przez nas usług. Narzędzia oferowane przez Snapp pozwolą nam poszerzyć zakres prac świadczonych klientom - zapowiada Tomasz Witt, prezes Norbsoftu.

Przypomnijmy, że firma we wrześniu ub.r. kupiła 40 proc. udziałów w mobiCreative (więcej na ten temat). - mobiCreative wspiera komunikację, promocję i wsparcie dystrybucji aplikacji mobilnych stąd pomysł na strategiczne partnerstwo z firmą Snapp. Oprócz tradycyjnych form reklamy marketingu mobilnego będziemy mogli precyzyjniej monitorować appmarkety,  aplikacje  i przygotowywać badania rynku aplikacji - opisuje Mariola Szypszak, prezes mobiCreative.

W najbliższym czasie agencja Snapp zmodyfikuje część swoich narzędzi tak, aby odpowiadały specyfice projektów nowych partnerów. Ponadto firma wydziela strukturę złożoną z grupy specjalistów odpowiedzialnych za badania oraz budowę strategii promocji aplikacji

Dla Norbsoftu głównym zadaniem będzie umieszczanie kodów SDK Snapp w produkowanych aplikacjach, tak aby system pomiaru danych trafiał do agencji mobiCreative celem ich analizy oraz jako wsparcie dla prowadzonych działań marketingowych. mobiCreative opracuje sposoby, jak wykorzystać nowe dane i narzędzia od strony marketingowej.

Firmy kończą obecnie prace nad wspólną ofertą.

Dołącz do dyskusji: Norbsoft i mobiCreative razem z agencją Snapp

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl